2012年5月14日星期一

法國醫學護膚品牌FLOXIA: 控油暗瘡組合(博客茶聚篇)

 
以往見到成份有個"酸"字既護膚品,都會因為自己係敏感性肌膚而敬而遠之..
但自從去年試過一系列醫學品牌之後,發覺只要用得對,唔單止可以好安全,仲會有明顯既效果添..
正值香港又熱又濕既夏天,今次就挑戰一下控油暗瘡系列..



月初時出席法國醫學護膚品牌FLOXIA啟動夏日清爽零瑕肌博客茶聚..



已經被全球超過30個國家醫生及醫學會推介既FLOXIA..
擁有針對不同皮膚問題既系列..
--WHITENING
--SENSITIVE
--ACNE & OILY
--ANTI-WRINKLE
--ECZEMA
--EYE
--SUNBLOCK
--BODY
--HAIR LOSS



今次重點介紹ACNE & OILY控油暗瘡系列
--PURIFYING GEL深層潔面啫哩 $360/200ML
--BALANCING GEL暗瘡控油啫喱 $360/40ML
--EXFOLIATING CREAM更新抗氧面霜 $435/40ML


暗瘡問題,不論是滿面都係,還是偶爾長出數粒,相信大部份人都曾經受過困擾..
FLOXIA負責人就講解到暗瘡除O左會影響儀容同自信之外,更有可能造成情緒問題同求職上既困難,實在係需要正視O架!!!
FLOXIA控油暗瘡系列,雖然只有3件產品,但已經可以有效改善暗瘡泛油問題..
因為皮膚愈是出狀況,使用既產品應該要愈少愈好,必要時只做用清潔已經足夠..



不過想要有健康肌膚,除O左使用合適既護膚品外,如果可以配合埋飲食就更加好..
註冊營養師叫我地可以食多D VIT A同B 群既食物..
即場仲邀請O左2位BLOGGERS親手做添..



我呢D坐享其成既當然O係位度慢慢品嘗美食啦,HAHA..



至於詳細既試用分享,要留待下回再講啦^^
http://www.floxia.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言