2012年5月15日星期二

MATRIX COPPER RED三色變奏+染後護理COLOR CARE系列

 
自從過年前到LOREAL ACADEMY用INOA整O左個COPPER RED後..
已經有3個月無再染髮啦!!頭頂上既黑髮白髮都出番晒黎,其實係時候要再補染..
咁O岩上次去試MATRIX抗UV鎖色修護療程時,佢地話有新色出,鐘意試新野既我當然要試試啦..



當日我放手比專業人士決定..
因為返工無特別限制,於是就整O左個三色COPPER RED..
一個底色+兩色HIGHLIGHT,整完出黎我地大家都好滿意呀^^



COPPER RED底色+COPPER RED偏COPPER HIGHLIGHT+COPPER RED偏RED HIGHLIGHT
其實佢擺HIGHLIGHT既位置都好特別,O係底色下面多,我覺得係低調既玩味黎.
如果你整曲/紮起頭髮,或者有風吹,就會好明顯,HAHAH..



染完髮,上次拎既一SET MATRIX COLOR CARE用品就派上用場..



MATRIX COLOR CARE SHAMPOO
有別於一般鎖色SHAMPOO都係比較滋潤既LOTION狀,佢反而係清爽既GEL狀..
起泡能力非常好,而且有淡淡蘭花香味,用後頭髮乾淨易梳,夏天都O岩用..



MATRIX COLOR CARE CONDITIONER
CREAM狀質地輕易均勻搽於髮上,過水後非常SMOOTH...
用後髮色真係KEEP得好D,而且比較有光澤..


最近個頭又再度剪短,係就係幾清爽,不過曲底既我成日都會不規則翹起..
所以習慣每日都用個捲髮棒夾番D蓬鬆感出黎..
曲O左既頭每到HIGHLIGHT更突出,我好鐘意今次既髮色呀^^


MATRIX CS HOTLINE:
(852) 3180-1657

沒有留言 :

發佈留言