2010年9月17日星期五

隱藏的法式浪漫: PRIVATE SHOP

你仲記得第一套既內衣係咩款式嗎??其實我都只係有模糊既印象,不過由O個時開始,就知道內衣已經成為我未來生活既必須品啦,而且要求亦愈來愈高,代理法國內衣品牌PRIVATE SHOP X BE第一次舉行既BLOGGERS' GATHERING,好開心可以有份出席..


舉行地點為中環LANDMARK PRIVATE SHOP專門店,場地仲有小點飲品供BLOGGERS享用...


開始之後,就由MODEL示範最新內衣,其中我最鐘意黑色O個套,不過前面睇冇咩野,後面係好透既T-BACK黎O架,真係得個睇字LU,對我黎講太SEXY啦...


仲有一件好特別DESIGN既BRA,專門用黎著D比較SEXY既衫同晚裝打底之用,而且佢背面既帶可以打交叉,咁樣露背裝就一樣可以著..


左上兩件係新品,睇中都要10月初先有呀,其餘就係我地組玩GAME時揀既內衣,一黑一白,清純又有,SEXY都有,HHAH...LACE既內衣真係好靚...


臨走每人都有一袋GIFT,就係BLING BLING軟尺同有LACE O係面既硬皮簿一本,仲有COUPON $300添,第一次參與關於內衣既BLOGGERS' GATHERING,真係好新鮮,希望黎緊仲可以有機會去唔同主題既活動啦..

P.S. 送出$300 COUPON: 有興趣者請於本星期日前PM我,如果多過1位會作抽籤,COUPON使用日期只去到9月30日,以及必須購買同一牌子內衣一套方可使用

沒有留言 :

發佈留言