2010年9月2日星期四

網紋喱士甲教學示範~~

因為上一回網紋喱士甲有唔少SIS問我點印,而我用文字講解好似大家都唔係幾明咁,所以我特別整一個教學示範出黎,有圖有字我諗唔會睇唔明掛...


油完底色乾透之後,就可以印O左個喱士紋先,我已經用直線畫O左出黎,跟住個位打斜印上去就OK...


之後就可以開始印網紋啦,個網紋圖既邊,跟住喱士圖個邊印上去就OK,咁就一定唔會整到上個喱士圖啦..


最後用同樣方法印埋另一邊就搞掂..


完成O左啦,係咪好易呢??不過我冇駁個圖整落去,因為今次只係示範,如果你地D甲真係好長,有可能要駁少少先OK....

我知唔少SIS都有呢塊版,大家可以動手試下O架!!!

沒有留言 :

發佈留言