2010年9月30日星期四

一試就愛上: 4 IN 1萬能掃~~

問你一個問題,如果只可以選擇三件彩妝用品隨身,你會點樣揀?係咪覺得樣樣都好難取捨呢???其實人人心目中都有自己既TOP 3,我既TOP 3就係EYELINER,CONCEALER同一枝MUTI-FUNCTION BRUSH!!!

不過市面上一枝多用途而又可以隨身入袋既BRUSH,的確係唔多,仲要價錢相宜得黎又有質素,我相信只有呢枝306可以符合晒所有要求..


LSY林三益306攜帶型伸縮雙頭刷 $188

筆刷一頭可當唇刷/遮瑕刷

1.唇刷:勾勒圓柔唇線

2.遮瑕刷: 精細刷頭能修飾斑點並針對較難觸及的部位,
如眼睛內緣及鼻子周圍輕易遮蓋

筆刷另一頭可當眼影刷/鼻影刷

另一邊是圓型、富彈力的刷頭,可以作重點式的眼彩暈染效果、
打亮眼頭或鼻影修用刷

筆刷可自由收合,方便攜帶
 

筆身一邊係E/S BLENDING BRUSH/SHADING BRUSH(鼻影),仲有個蓋O架,唔怕放入化妝袋整污漕..


另一邊係LIP BRUSH/CONCEALER BRUSH,伸縮設計仲方便,一拉上就彈個掃頭出黎用,一拉埋就收起,個頂仲係密封添O架..


平時我習慣用MINERAL FDT當CONCEALER搽,一向用開既CONCEALER BRUSH,掃頭冇咁尖,有時D細既地方好難遮得O岩位,而且佢係纖維唔係真毛,搽上面其實有少少拮肉..

而306既掃頭係貂毛造所以好柔軟,而且好容易沾取適當用量,尖頭設計可以連細少既地方都遮到,真係好正...

上圖係我點O左EYELINER O係手,用306遮暇掃+MINERAL FDT,好易就遮到8-9成..

下圖係我平時搽PENCIL EYELINER,我有習慣係搽晒上眼線+下眼線2/3,搽完再用眼影掃BLEND開,即時SOFT好多,因為我好少搽E/S,所以眼線一定要搽得靚又自然..

306攜帶型伸縮雙頭刷,一枝可以搞掂晒遮暇同BLEND眼線,有時下晝個妝甩甩地,仲可以用佢補番靚個妝,我而家化妝袋只要佢一枝工具掃已經OK啦,慳位又方便..

Amazing Palace

旺角信和商場M樓M22舖

銅鑼灣地帶2樓269舖

沒有留言 :

發佈留言