2010年9月22日星期三

清貨行動: ACTION 28

其實上星期已經好想出清貨文,不過一直未有時間寫,加上又要出其他試用同去O左唔少活動,所以拖到而家先出,今個月既成績都算唔錯O架..


左起:

貴娜美顏水

--今個夏天好似已經用完2枝,真係消炎佳品,又平又好用..

OLAY WHITE RADIANCE CREAM

--布甸FEEL既CREAM,質地水潤又爽身,不過開冷氣會略為唔夠潤..

OLAY WHITE RADIANCE ESSENCE

--清爽既美白ESSENCE,配合同系列CREAM用,真係白到至少一個TONE..

MANE'N TAIL HOOFMAKER

--好爽身既HAND CREAM,較為O岩夏天用...

CUTICLE OIL

--O係淘寶買野送既,其實都OK,用黎搽甲邊ONLY..

SONIA RYKIEL LIPGLOSS

--X'MAS VERSION既LIPGLOSS,用到而家先用完,搽完好GLOSSY,不過隻色我麻麻地..


OLAY WHITE RADIANCE SPF30

--有滋潤感但又唔LUP既防晒,仲可以當埋BASE,一枝我個幾月就用完LU..

BIOTHERM AQUASOURCE CREAM

--超補水又爽身既GEL CREAM,好O岩夏天用...


LOCCITANE YLANG YLANG HAND CREAM

--年初朋友買黎既手信,我好鐘意YLANG YLANG味,不過呢枝CREAM我只係聞到佢既SHEA BUTTER味...

MEVITA ROSE DAY CREAM

--滋潤感十足既CREAM,不過佢真係有好香天然ROSE味,用完D紋係會淡一D,但我覺得佢比較O岩冬天用..

YES TO CARROTS HAIR CONDITIONER

--O係佢撤出HK之前半價買既,終於可以O係DEADLINE前得完,真係超HAPPY..


CLINIQUE LASH POWDER MASCARA (SAMPLE)

--近幾年CLINIQUE出既MASCARA都幾好用,而且又可以用暖水卸,幾方便..

SASATINNIE MASCARA

--梳型MASCARA其實比較O岩我用,佢搽完亦都真係幾靚個效果,只係防溶唔係幾好..

BEAUTY DIY紅酒MASK

--夏天我真係好LIKE用GEL MASK,呢一罌話就快就比我用完,第二罌已經用O左一半LU..

LOREAL DERMA GENESIS PORE MINIMISING SMOOTHER

真係好麻麻地既TONER,有少少刺激皮膚,又唔太保濕....

沒有留言 :

發佈留言