2010年5月13日星期四

是日收穫: SHE福袋+EYELASH

上O左SHE咁耐都係第一次中福袋(不過佢都好似搞O左唔係好耐),每個月都有O架,大家可以去佢地既FACEBOOK睇下....
因為EMAIL既關係,我今日一收換領信到就即刻去拎埋啦,價值$150既福袋有幾樣野,減肥飲品,YANWAILI LIPBALM同MASK,仲有3包BB CREAM SAMPLES,但我唔知係咪個個既都係一樣...
另外仲收到等O左好耐既公主李EYELASH,初初仲以為賣家走O左佬添,好在等O左2個星期之後佢終於覆我啦,幾日之後就收到...
交叉係我好少會買既,因為我一定買交叉黑,但佢因為團購只可以買同一隻,所以我都照買黎試下囉...
呢隻係8黎,其實都OK,只係略嫌幼身O左D,不過咁平粗用都抵既.....

沒有留言 :

發佈留言