2010年5月12日星期三

裂甲裂甲我來也~~

咁鐘意玩甲既我,點會忍得手唔入最近好HIT既裂紋甲油先???
上星期見到KAWAJU買O左2枝,仲要只係$18咋,即買......HAHAH...不過因為佢得番好少色,所以我只入O左2枝,1枝藍色同1枝墨綠色,今日已經收到啦...
BEAUTY GIRL CRACKED NAIL POLISH $18@
我入既2隻色..
銀色樽身...
只要搽一層甲油,等佢乾O左之後,再搽裂紋甲油上去,等3-5分鐘就得啦..
睇下...
整完就係咁啦..
因為示範我用O左腳甲(唔好介意),搽O左粉橙底,再搽墨綠色.....
真係好得意好好玩呀...

沒有留言 :

發佈留言