2010年5月17日星期一

大愛急救MASK: ISA KNOX~~

ISA KNOX呢個韓國牌子一向都覺得品質唔錯,而且最近出既BUBBLE MASK更加O係網上見到唔少人大讚,搞到我都心思思好想買黎用,所以今次有得試用真係勁開心,因為一早已經睇中O左佢啦....HOHOHO....
ISA KNOX RE-ACTIVE AQUA WHITE BUBBLE MASK
深層淨白泡沬面膜
$500/130ML
---清潔及淨化肌膚上的毒素,預防粉刺及暗瘡的形成
---nmf 及 ceramide 成份,令肌膚立即變得更細膩柔滑
---energy petitde 成份,有效加速皮膚細胞新陳代謝名再生,
有助提升其他護膚產品的美顏功效
不得不提係佢個樽蓋DESIGN好靚呀......
泵裝設計好衛生,不過泵口略嫌細O左D,搞到我次次要按好多下先夠,唔知係咪怕整大D會影響入面既MASK呢...

試用日期: 14日
試用次數: 6次
皮膚性質: 混合性偏乾,易敏感起粒粒....

BUBBLE MASK泵出黎係乳液狀,每次我用既份量大約係咁多...
之後薄薄一層搽勻面上就OK啦,等幾秒已經見到有變化,到最後就會成面都係泡,好得意O架...
左: 使用前
右: 使用後
可能我本身皮膚都比較白,敷完影出黎唔係有大明顯既效果,但真人見到的而且確係乾淨又白O左D O架....

同場加映:
搵埋阿媽試,效果真係好明顯啦..
左: 使用前
右: 使用後
敷完真係白O左一個TONE O架,而且面上D斑都淡O左,個效果係KEEP住幾日都冇問題,而且佢年紀大皮膚乾,用完都話OK唔會掹掹緊,佢自己都好鐘意用呀,成日叫我同佢敷,HAHA...

用後感:
BUBBLE MASK我唔係第一次用,以前都用過另一隻韓國牌子既MASK,搽上面都係會變泡,但當然D泡冇ISA KNOX既咁豐盈啦,而且我次次用完都好白,但白得有D恐怖,因為我本身已經幾白下,用完仲白到咁多,可想而知佢成份一定係好STRONG啦,所以用完塊面都一定紅同有D拿,久而久之我就放棄O左佢啦,自此之後亦都冇再買過BUBBLE MASK用...
不過今次ISA KNOX既BUBBLE MASK令我對呢類MASK又有番D信心,因為用過咁多次都冇敏感,敷O個時仲好舒服添,去黃美白效果唔錯,性質溫和,我隔2-3日用一次都OK,加上3分鐘就得真係O岩晒我又懶又要貪靚既人用,我仲成日沖涼時敷,慳番唔少時間添...
一枝雖然唔算平,但因為每次用量唔多,只要薄薄一層,所以都幾抵用O架,有時朝早起身狀態唔好,敷佢3分鐘當急救MASK,上妝都貼服番D..

沒有留言 :

發佈留言