2010年5月18日星期二

在減肥的一天重新出發PART I

平時都係肥肥白白既我,係咪想像唔到我都曾經去過10X磅既日子呢???唔好以為...10X磅都唔係好瘦喎,但對於我呢個大型骨架又唔太矮既人黎講,已經係好瘦O架啦,O個時條腰得25咋,真係往事只能回味.........>_<........
對於減肥我的確有D心得,因為我都試過一年減O左2X磅,仲要KEEP O左幾年都冇反彈,不過自從出O左社會工作,成日出外進食之後,加上年紀開始大,唔知係咪新陳代榭慢O左,就開始愈黎愈肥啦...
單靠自身既意志力唔係太可行,加上我係零食精,飯可以唔食,但薯片不能放棄,你話咁點減呀????所以今次我決定試下加埋最新出既KILO OFF卡路離,睇下有冇成效先,希望藉此可以改善到我既飲食壞習慣啦...

KILO OFF卡路離美肌瘦身果汁沖劑  $188/1盒(10包)
由全天然植物成分及豐富維他命組成,蘊含超過20種植物成分如柑橘果膠、蘋果醋、葡萄渣、綠茶、菠蘿及木瓜萃取等成分,以及維他命C、E、B6、B2、B12等,每日一杯便能收美肌、整腸、去水排毒、燃燒脂肪、收腰消腩及飽腹縮胃等多項功效
1包得9個卡路里咋,仲要有好多VITAMINS...
1日1包好方便,唔驚唔記得飲...
KILO OFF 美肌+瘦身4效合一
燃燒脂肪 —— KILO OFF卡路離蘊含綠茶萃取、瓜拉那果萃取、瑪黛茶萃取及綠咖啡萃取等四大燒脂成分。綠茶萃取含有兒茶素(Catechins),配合咖啡因能增加生熱效,幫助燃燒脂肪及保留肌肉
去水排毒 —— 含有四大排毒成分包括葡萄渣萃取、櫻桃梗萃取、繡線菊萃取及橙皮萃取,有助消減體內的水分滯留。此外,葡萄含有多酚類物質——白藜蘆醇(Resveratol),而橙皮萃取則含有強力的抗氧化劑類黃酮(Flavones),更有研究指可降低血脂水平、減低體內脂肪
收腰消腩—— 每包KILO OFF卡路離提供80mg菠蘿萃取及20mg木瓜萃取,這兩大塑身成分所含的鳳梨蛋白酶(Bromelain)及木瓜蛋白酶(Papin)均能有助身體消化蛋白質,令肉類更容易被人體吸收,加速消化過程,從而達到緩解宿便的功效,亦有消滯及減少胃氧漲的效果
飽腹縮胃 —— 為幫助調節日常食量,KILO OFF卡路離配方中添加了柑橘果膠、蘋果果膠及瓜爾豆膠等三大飽腹成分,每包KILO OFF卡路離蘊含合共500mg的果膠及豆膠成分,讓你在瘦身過程中免受捱餓之苦。果膠及豆膠都屬於水溶性纖維,具有增稠作用,人體在攝取後可增加飽腹感
除此之外,仲有:
美肌抗氧—— 每包KILO OFF卡路離均含有10種美肌維他命,而綠茶、橙皮及葡萄渣萃取等植物成分均具有抗氧化功效。豐富的維他命E及抗氧化物均能抑制自由基,有助皮膚對抗衰老
而且KILO OFF卡路離絕不含中西藥成分,並已獲香港標準及檢定中心驗證。其配方是由全天然植物及維他命成分組成,加上由法國著名藥廠Laboratories Vitarmonyl研發及生產,嚴密監控生產過程,以確保KILO OFF卡路離安全健康.....
由擒日已經開始O左我既減肥大計啦,想知佢得唔得,我又有冇瘦到,一定要留意我10日之後既PART II啦...

沒有留言 :

發佈留言