2010年5月8日星期六

SALON初體驗: DERMES

第一次去BEAUTY SALON,平時無論係收費定係免費既TREATMENT,我都唔會有興趣試,一黎係我唔鐘意比人掂到啦,二黎係我皮膚好易敏感,不過今次竟然走O左去JOIN DERMES既脫毛體驗,真係鼓起勇氣之旅呀...
因為平日放工我都唔得閑,所以揀O左今日早上去,位於銅鑼灣恩平道既分店有3層,首先到達既係中間O個層既RECEPTION,去到填完FORM,就等我既美容師IDY LEUNG黎啦..
入面既STAFF好NICE又有禮貌,環境亦都好舒服,消除O左第一次去SALON既不安感..
等O左陣IDY就帶O左我去咨詢室啦...
初初都仲係有D緊張,不過當IDY睇到我D指甲,就係咁話好靚,問我O係邊度整.....ETC...打開O左話題之後,好似好好多喎!!!!IDY介紹O左DERMES同激光脫毛既資料,好DETAILS亦都講解得好清楚,明白晒之後,就轉去TREATMENT ROOM開始...
因為我本身入面係件背心,所以唔使換衫就開始啦..
STEPS:
1)剃毛先,再O係手臂上分4 PARTS測試可以接受激光既程度,不過我係完全冇感覺呀..
2)正式開始做上唇位置,唔止咀上O架,連咀角同唇下個位都會打埋,呢個位有少少感覺,不過都唔係痛...
3)做腋下啦,WAH...呢個就真係痛,尤其係我左邊腋下,好痛呀,IDY話痛D係因為冇咁毛孔閉塞,激光可以直達毛髮毛囊,所以會痛囉!!不過只係做O個下痛,之後係OK既,同埋做既同時有個冷風機吹住,好少少..
4)完晒之後搽少少CREAM就OK啦,過程只要10-15MINS,好快..
做完就係咁啦...
去相先:
除O左D毛冇晒,仲白O左好多...
ZOOM近D睇下先....
效果真係好掂..
上面頭4項方法我都有試過,不過真係麻麻,平時我多數係用剃既,因為快,但好易有黑色一點點同毛髮倒生既情況出現,其實個個女仔都想肌膚白滑無暇啦,邊個想摸落凹凹凸凸又毛茸茸喎!!!激光脫毛就真係可以做到永久,一勞永逸既效果,而且唔止脫毛咁簡單,仲可以白O左毛孔又細嫩O左,你都心思思想試下...???
如果大家有興趣想去試做一次腋下/上唇/下腹線,可以留言比我比張CARD你(不過得1張),OR直接CALL上面個電話預約,講我個MEMBER ID就OK啦...

沒有留言 :

發佈留言