2010年5月26日星期三

KONAD印甲第二十回--初試兩層圖~~

其實一早已經見有人SHOW O左2層圖既印甲,不過自己一直都未有時間去試,今日因為咁O岩幫媽咪整甲,見自已既甲邊有D崩O左,就順便抹O左佢試下啦..
完成品~~
呢塊版係新入既,好鐘意個大花花圖...
本身我其實唔係咁鐘意花既圖案,不過只限D又幼又長,好ELEGANT O個D,圓圓地O個D我鐘意O架,呢個就係其中之一啦...
我用O左銀色印同一塊版既全甲圖,之後再用深藍(藍黑??)印花花,最後O係頂搽O左少少閃粉,因為我唔係好習慣塊甲咁長,等比賽完我會CUT O架啦...
ZOOM近一隻睇真D...
今次我幾鐘意呢個甲,下次我要挑戰畫甲,因為我托家姐O係書城買到本畫甲書啦,YEAH!!

沒有留言 :

發佈留言