2014年6月16日星期一

染出"你"想紅髮。漸層更型格 @MATRIX 全新 SOCOLOR 酒紅染髮系列


近兩個月頭髮既變化很大,朋友笑說每次見我髮色、髮型也不同..
其實想 KEEP 住一頭常有新形象既短髮,的確是要花點心思及嘗試..
早前我就到了位於尖沙咀既 SALON SQUARE 挑戰新髮色了...
 
 
店鋪建於地庫內,空間非常大..
裝修以柔和色調為主,感覺溫暖而舒適..
 

這次是使用 MATRIX 全新 SOCOLOR 酒紅染髮系列
是針對亞洲人偏黃膚色而研發,do u suggest to add how to use? to use 嶄新酒色調讓膚色看來更白哲..
 
加入銅色及棕色調,5款新色由紫紅到酒紅色,不但色調顯著..
更蘊含專利360º角質蛋白保護科技.有效於染髮過程中保護秀髮的角質蛋白..
再配合滋潤的保濕配方,染髮的同時,能為髮絲帶來全面的修護..

 
基本上不是全頭染成誇張既白色、綠色、藍色等等,對於髮色既接受度也頗高..
我想染出雙層髮色,所以 STYLIST 建議我上半可以用較深既染灰啡色..
下半就用鮮紅,底層用上紫紅以及留海 HIGHLIGHT 一些紅色..
 
因為 SYLIST 知道我染完兩天後會去剪髮,所以顏色會用多一點..
剪掉後就會比較有層次感...
 
 
已經不是首次嘗試 SOCOLOR ..
一直覺得要染偏紅髮色,這系列絕對是首選..
 
當然事要先於髮邊及頭皮塗上抗敏產品,之後再塗上染髮劑..
整個過程也沒有難聞刺鼻既味道..
 
完成染髮程序,最後再使用 MATRIX HAIR MASK ..
作一個修護TREATMENT..
 
 
店內燈光微黃,但也看出髮色完全改變了...
 
 
微曲既髮型,令雙層漸變髮色更明顯..
遮掉了髮頂生出既黑髮及白髮,而下半鮮紅髮色很 SHARP...
 
 
回到公司既白光下就更突出...
 
 
剪了頭髮,仍然可以看到雙層髮色..
雖然是有點正常的 FADE OUT, STYLIST 也說幾天後髮色會有少許不同.
但整體看起來更柔和自然,髮質好像變好了...
 
 
時常漂染都沒有留著一頭旱草..
我覺得這套 MATRIX BIOLAGE COLORLAST 系列居功不少..
 
其中 SHINE SHAKE 是我洗頭後吹頭前必噴聖品,鎖色又清爽,就算噴到頭皮都冇問題..
另外枝 EXQUISITE OIL 我都愛濕髮用,如果係成日又漂又電既頭髮就最啱啦^^
 
 
MATRIX:
 
SALON SQUARE:
尖沙咀漢口道25-28號宜昌街4號下層
聯絡電話:2736 6668

沒有留言 :

發佈留言