2014年6月6日星期五

對抗夏日敏感來襲 @丹麥 DECUBAL 潔面亮澤泡沫及抗敏保濕凝膠

 
雖說春天是誘發敏感既高峰期,但悶熱又時常下雨既夏天也要小心護理肌膚..
像早前幾乎天天暴雨既日子,我既皮膚就開始出現問題..
痕癢又乾燥,於是開了這套來自丹麥既 DECUBAL 產品試試..
 
 
DECUBAL 潔面亮澤泡沫抗敏保濕凝膠
 
 
DECUBAL FACE WASH
潔面亮澤泡沫
 
豐滿的泡沫與潔面乳一樣性質溫和,可洗走污染物及堵塞毛孔中的黑頭..
蘊含Glycerin成份,潔面同時保濕,添加洋甘菊成份紓媛敏感肌膚,用後增加皮膚透光感..
即使是敏感及乾性皮膚,清潔後也不會覺得繃緊..
 
 
一按就已經係泡沫狀,質感很豐盈,無任何味道..
均勻塗於面上再加以按摩,感覺溫和舒服,不會刺激肌膚..
 
 
現時天氣很容易油光滿面,加上長時間開冷氣,其實肌膚底層偏乾..
所以我常常都有出油同時又甩皮既情況出現..
 
用了潔面亮澤泡沫,過水後第一個感覺係唔乾..
潔淨能力 OK,見到皮膚冇咁油,但話可以去黑頭就暫時唔多覺啦..
 
 
 DECUBAL ANTI-ITCH GEL
抗敏保濕凝膠
 
為皮膚科專科醫生所推薦的無藥性止痕啫喱,透過皮膚的迅速吸收..
補充大量水份滋潤乾燥部位,抵禦因溫度和濕度的轉變對皮膚所造成的不適..
 適合乾燥、痕癢、濕疹和受刺激的肌膚使用..
 
 
透明無香味既 GEL 狀質地,吱出來有黠杰身,但推開就會變得很水潤..
 
 
本身沒有濕疹問題,但我既頸及鎖骨附近位置卻很易敏感..
只要天氣一轉變,就會非常痕癢及出現紅色一點點,塗抹很多抗敏藥膏效果也只是一般..
解決方法唯有是天氣變回正常就會無事..
 
最近下雨天我又出現敏感了,正覺得很痕癢時,用了抗敏保濕凝膠薄薄塗上一層..
初時仍有點痕,但等一陣痕癢既感覺就慢慢減少..
 
每天早晚塗搽一次,不用等天氣回覆正常,我既敏感竟然痊癒了..
見到效果這麼好,我也有用來塗抹做完激光脫毛既位置..
涼涼又清爽的,感覺很舒服,泛紅亦都退得快D添^^
 
 
 
 

沒有留言 :

發佈留言