2014年6月17日星期二

令雙眼重拾年輕。緊緻 @EVVUS 【唯一。輪廓拉提】 療程系統

 
有道說年過25開始,就需要勤加保養及使用抗皺產品..
但已經30+既我,對抗不了地心吸力,臉上逐漸出現歲月既痕跡..
其中鬆弛下垂,更是化妝都遮蓋不了既問題..
 
 
NEO DERM 集團旗下既 EVVUS
 
引入美國FDA認可的【輪廓拉提系統】,是唯一能夠深入緊拉肌底4.5MM SMAS
 (肌腱膜) 的超聲波療程,經證實能提拉眼部多達2MM..
有效由內提升臉部輪廓,一次療程,一年持效..
 
 
這次我是進行眼部輪廓拉提療程
 
事前要進行詳細既資詢,包括皮膚及身體狀況,以及近兩個月進行既療程等等..
確定適合,便可以入諮詢房卸妝影相及由醫生檢查..
 
 
接著入療程房先吃下止痛丸..
 
 
徹底清潔肌膚,於眼周塗上麻醉藥待20分鐘..
 
 
ULTHERA -- 聚焦超聲波
聚焦超聲波療程(ULTHERAPY)利用安全及已通過測試的聚焦超聲波能量..
來刺激深層的肌膚組織,從而提升及收緊鬆弛肌膚..
達至接近傳統外科手術拉緊臉皮的效果..
 
有三個 SIZE 既探頭,以進行不同既部位..
 
 
塗上 GEL 後就開始啦..
每一下既感覺都是灼熱加刺痛,由最初只是輕微..
到最後我都真係覺得幾痛下..
 
 
但因為只做眼周,打既次數不算很多,我還可以忍受得到..
整個過程我覺得10分鐘內也可以完成..
 
 
最後塗上潤膚膏就可以走得啦..
 
 
完成後是可以即時化妝的,不過我都回家了就懶得補妝..
眼周肌膚仍有點熱熱的,最明顯是眼下近骨位比較紅,其他地方都還OK..
3個小時後,泛紅及灼熱等不適感已沒有了..
 
療程後要多注重保濕及使用溫和保養品..
至少兩星期內避免使用刺激性產品及醫學美容療程..
 
 
最好既效果是在3個月後,但1個月到都會開始見到成效...
大細眼一直都是有的,做完都唔會有改變O架啦,除非我去整容啦,HAHH..
 
我沒有眼紋問題,但年輕時常常用雙眼皮膠紙,加上年紀漸大..
眼皮是鬆弛了,而且眼尾亦有少許下垂..
完成療程後,可以見到眼皮有緊緻了,而眼尾有少許上揚..
 
 
圖左是我2個月前進行了 THERMAGE 一個月後影的..
圖右是上星期影的, THERMAGE、BOTOX、JUVEDERM加上眼部ULTHERAPY..
 
這幾個月來我的樣子好像真的不同了,肌膚年輕緊緻很多..
而原本有點下垂既雙眼,進行了 ULTHERAPY 都變得向上了..
很期待2個月後最好既效果來臨^^
 
 
有興趣可登記免費諮詢:
 
 
 

沒有留言 :

發佈留言