2010年7月29日星期四

NEUTROGENA 3D美白體驗+送防曬洗面SAMPLES共2SETS~~.

上星期六去O左CWB參加MELING既NEUTROGENA 3D美白體驗FACIAL,地點係BIOSLIM,其實今次好特別,我地每場只得4位BLOGGERS,到齊人NEUTROGENA PR BELL就開始介紹產品,之後我地每人跟一位美容師入房試MASK~~


房內有NEUTROGENA美白產品DISPLAY,仲有我畫既公仔MASK,AHHAHA...


因為黃燈既關係有D暗,不過敷O個時好RELAX~~


美容師用上成SET NEUTROEGNA產品,由卸妝,MASK,MOISTURIZER,防曬,做足晒所有STEPS..
P.S 今次幫我整既美容師好好人,我地傾唔停呀,佢仲問O左我好多印甲既野..


完成之後我地每人可以拎一盒FINE FAIRLESS DEEP WHITENING MASK返去試...


仲有一袋SAMPLES添....

主打無間斷美白,敷完都仲可以繼續美白,GOGOGO.....


MASK既質地似綿布,好SOFT又有少少彈力,ESSENCE都好多...


敷上面真係超貼,ESSENCE係唔會滴到周圍都係,確保100%敷O係面度..


左: 使用前面頰比較乾..

右: 使用後明顯好通透濕潤..


左: 使用前腮位好多紅點,有D粒粒..

右: 使用後白淨O左,冇咁紅...


有好野梗係比埋阿媽試啦...

左: 使用前皮膚超乾,暗啞一D,好多乾紋..

右: 使用後真係潤番晒,乾紋冇O左好多呀,望落好有光澤...


MOIST: 5
OIL: 2
SOFT: 5

皮膚水份夠,自然望落通透白淨D...

用後感:

MASK既質地好特別,有D似綿布,所以敷上面好貼好舒服,入面既ESSENCE唔會滴到周圍都係,3D CUTTING果然係掂!!!

因為只係用O左3次(連埋星期六FACIAL O個次),所以未係有好明顯既美白效果,有用開美白產品都知道,係至少需要28日時間,不過膚色真係均勻O左,而且佢既保濕滋潤功效好好,睇下我媽咪O個張相就知啦,D乾紋冇晒咁滯,仲明亮好多...

敷完15MINS之後:

1) 油性/混合性皮膚既人,可以用清水洗面,又或者用COTTON PAD沾上TONER抹走面上既ESSENCE,再搽SKINCARE...

2)乾性/中性皮膚既人,可以直接按勻面上既ESSENCE,毋須過水,之後再搽SKINCARE..

敷面膜既時間,我多數係夜晚先用,除非有重要場合要去,或者急救用,先會O係早上敷,唔係既話,夜晚敷係最好,因為敷完之後,晚上既11:00至零晨1:00係皮膚自我修復既最佳時間,只要可以O係呢段時間入睡,皮膚想唔靚都難,但當然唔係偶一為之啦,而係要持之以恆,加埋個MASK,係事半功倍....

由今日開始,我都要早D瞓先得(希望我做到啦...)


最後送上2SETS防曬洗面SAMPLES,有興趣既就留言比我啦,我會抽其中2位,每人有1SET,截止時間係7月30日中午12:00...

沒有留言 :

發佈留言