2010年7月8日星期四

忙裡偷閒公司甲+入手腳之燒

上星期先整完新甲,就係用O左新買既ETUDE HOUSE閃藍+白色印花+閃石,出黎係幾靚O架,不過我嫌D指甲太長啦,有D唔方便,所以想CUT短佢,咁一CUT就要抹過晒再整,於是我拎O左幾枝油同少少工具返O左公司,諗住得閑就整O左佢..
HAHHA.....印得唔O岩個底完全,不過算啦,我全程CUT甲,抹甲,油甲連印用O左半個鐘咋,但呢個橙色真係好鬼靚,搽完對手超白O架...
唯一我諗得呢隻甲係比較FIT個底,下次O係屋企有時間D先再試過啦...
腳之燒 $39.9/包
另外擒日O係FACEBOOK知道佢O係MANNINGS有體驗裝換,只要$39.9就有一包,佢冇限換幾多O架,你買一件野就可以換一件,如此類推,我就換O左2包試下..
不過我仲未試,或者WEEKEND先開黎玩啦,有興趣就好快D去換啦...

沒有留言 :

發佈留言