2010年7月27日星期二

美麗日記新出南法杏桃MASK

自從舊年開始我的美麗日記面膜O係香港有得賣之後,佢真係隻隻味我都試勻咁滯,但心多多既我,用用下又轉用O左其他牌子,直至最近有朋友比O左片佢新出既燕窩面膜我試,先知道原來佢而家面膜既紙質轉晒,變得更薄又貼面,好鬼正~~


南法杏桃面膜 $58/10片


呢隻都係新出O架...


拎出黎塊MASK好濕好多ESSENCE....


敷上面超貼薄呀..


敷足20MINS片MASK仲好濕...


敷之前皮膚比較乾..


MOIST: 0

OIL: 4

SOFT: 0


敷完我按勻D ESSENCE,即時好水潤....


MOIST: 5

OIL: 2

SOFT: 5

新出呢隻面膜既紙質真係好鐘意,好薄貼,敷O個時唔會覺得有野O係塊面度,亦都唔易走位,D ESSENCE真係比皮膚吸收晒,而且淡淡既杏桃香味一路敷一路聞住,O係夏天開住冷氣既夜晚用,真係一流~~

敷完皮膚水份即時提升到爆燈,反而油份少O左,證明佢保濕真係好得,肌膚飲飽水,就自然會水油平衡啦,本身我皮膚好易敏感,而且夏天易缺水,所以保濕MASK既用量好大,平平地既就最O岩我,一盒除開每片都唔使$6,真係好抵買~~

沒有留言 :

發佈留言