2014年4月21日星期一

參加 A BEAUTY BAR 5週年WELLNESS HOME 派對。享受免費美甲服務及一對一化妝指導服務


A BEAUTY BAR 為慶祝成立5週年紀念,舉辦了 WELLNESS HOME 派對..
由即日起至4月30日於海港城世界商業中心2樓大堂舉行..
除了可即場試用旗下各個品牌既產品...


仲可以享受免費美甲服務及一對一化妝指導服務..


包括 JOHN MASTERS ORGANIC、ESSE、COOLA、


ILIA及SPARITUAL...


亦備有可愛既5週年COOKIES供免費享用..


這次我就選擇了美甲服務,用上全線 SPARITUAL產品...


先用 CUTI-CLEAN CUTICLE & STAIN REMOVE 去除甲邊死皮,再用指甲挫修出甲型..
最後塗上 CLOSE YOUR EYES SOY CANDLE FEATURING GERANIUM..
點燃溶掉既香薰油是非常低溫,可塗於肌膚上當按摩及滋潤之用..


底油用上 PROTEIN BOOST NAIL FORTIFIER..
甲色選擇了很淡既粉紫色甲油,最後塗上QUICK DRY TOPCOAT..
如果想快點乾亦可滴少許ANDALE DRY & SHINE DROPS於甲面就OK^^

有興趣了解多一點 A BEAUTY BAR 產品既朋友唔好錯過今次機會呀!!
可以試產品又可有免費服務^^

https://www.facebook.com/abeautybar
http://www.abeautybar.com.hk/home.html




沒有留言 :

發佈留言