2012年7月5日星期四

好壞參半美白體驗@PHYRIS PROFINE系列

 
去年試用過PHYRIS HYDRO ACTIVE保濕系列,感覺不錯而且無任何過敏情況出現..
因此今次得知品牌推出PROFINE亮肌系列時,都第一時間報名參加..
當晚活動安排問題就不再多講,還是集中產品分享吧!!



PHYRIS PROFINE系列以"PROfessional FINE skin"為研發方向,針對亞洲肌膚需要而製..
特有三重瞬間複合配方,加上維他命C、白睡蓮成份
有效舒緩受刺激皮膚,淡斑美白之餘,同時可改善膚質,預防衰老..



BRIGHTENING TOTAL RESULT MASK 亮肌面膜75ML
GEL CREAM狀,易推開,質感柔滑..
味道有點香,但還可以接受..



敷上面約20分鐘後洗去..



美白功效唔算明顯,不過感覺幾保濕滋潤..
用後肌膚平滑O左,彈性方面亦有改善,只係有少少痕癢,幸好一陣就無事..



WHITENING TRIPLE EFFECT 亮肌乳液 50ML
超濃茉莉花味道,個人覺得同洗手間芳香劑相似..
GEL狀質地,推開會變得油油地,搽完好似有層膜咁,夏天黎講完全唔舒服..



味道、質感麻麻都算,最慘係我用完敏感..
所以我都唔知佢美白效果如何,因為我比O左幾次機會佢都係咁..
最安全既額頭位都癢同紅,其他地方又紅又起粒粒,我咀角仲起O左2粒大瘡添!!!
呢枝乳液已經比我列入黑名單,相信易過敏肌膚人士要小心考慮..

雖然我同枝乳液有緣無份,但面膜真心地係覺得唔錯,直頭可以當保濕MASK用..
而且護膚品係要夾皮膚,我用有事都唔代表其他人有問題,純屬個人意見..

全線美康有售http://www.facebook.com/Phyris.HongKong

沒有留言 :

發佈留言