2012年7月9日星期一

GOODSKIN LABS新品EQUINOL & Z-PORE發佈會

 
一直以無雀斑而沾沾自喜既我,近年最終不敵紫外線侵害而開始有曬斑既出現..
或者係年青時不懂防曬既重要,又或者係年紀漸長新陳代榭變慢而引起..
縱使稱不上嚴重,但去斑護理係絕對有必要著手進行...



美國護膚品牌GOODSKIN LABS最近推出既新產品,就非常切合我現時既需要..



貴為美容集團ESTEE LAUDER旗下品牌之一,產品質素一定有其保證..
而且得到知名皮膚科專家及微創整形手術權威DR.FRANK提供專業意見及推薦..
絕對係值得信賴同安心使用..


皇牌產品TRI-AKTILINE INSTANT DEEP WRINKLE FILLER

可以即時減淡表情紋,使用4星期以上更有明顯改善..



去年我已經試過既EYLIPLEX-2 EYE LIFT+CIRCLE REDUCER

因應日夜不同需要而設既EYE PRODUCT..
早上係GEL狀,清爽緊緻,晚上係滋潤既CREAM狀,去紋減黑眼圈..


SMOOTH-365 INSTANT CLARIFY+SMOOTHING PEPTIDE SERUM


GEL狀質地,令肌膚即時有光澤,提升透亮度..
使用4星期以上,有效改善整體膚質..



FILEXTRA FACIAL REVOLUMIZING TREATMENT


即時滋潤肌膚,感覺更年輕飽滿...
有效改善臉頰及眼下位置凹陷情況...


Z-PORE INSTANT PORE REFINER

肉膚色杰色CREAM狀,即時細緻毛孔,控油同時減少面泛油光..
可單獨、妝前和補妝使用..


EQUINOL DARK SPOT CONCENTRATE

有效淡化各種色斑及不均勻膚色,改善皮膚清透度..


介紹完品牌新舊成員後,由莎莎化妝師示範夏日持久底妝..
用上SMOOTH-365全面打底後,再O係毛孔粗大地方搽上Z-PORE..
薄薄掃一層粉底液同碎粉定妝即可..


最後得到1枝我最有興趣既新產品回家試用..
希望可以改善我既曬斑同暗瘡印啦..
效果如何下回再續^^

莎莎獨家發售http://www.sasa.com.hk
http://www.goodskinlabs.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言