2012年7月6日星期五

黑棗酵素王: 點止瘦身咁簡單???

 
唔少香港人都有腸胃問題,例如便秘、腸道敏感、胃痛、胃酸倒流等等..
都係因為進食習慣而令身體慢慢積聚毒素而成,久而久之,仲變得肥胖虛弱添...
不過想改善係需要時間既,如果想加快進度,就要搵佢幫手啦...



黑棗酵素王 $168/盒

以滋補果王黑棗配合清便王酵素,在清宿便同時提升身體、肌膚質素..
養顏黑棗: 能促進體內循環,令面色紅潤,改善手腳冰冷,抗氧化
瘦身果物酵素: 有效消脂及減低脂肪吸收,軟化宿便,排毒



一盒14包,獨立包裝更加方便..



每日2次,每次1包,於餐前飲用..
可以直接飲或者加水服用..



直按飲用味道較濃郁,酸酸甜甜..
以往飲過唔少酵素,我都一定要加水飲,唯獨呢款我係可以直接入到口..
有時出街食飯,帶O係身即時飲夠晒方便,唔怕MISS O左唔記得..



但想變成飲品就可以加水..
我試過加烏龍茶,好好飲O架!!!

本身冇便秘問題,不過有時去得唔算暢順,有時又肚痾,仲好易胃氣脹..
飲用O左幾日,就發覺問題有改善,腸胃舒服O左,而且排便量增加,每日都去得好順..
期間我仲比O左媽媽一齊飲,因為佢年紀大,腸道功能冇咁好,成日都幾日先有一次廁所去..
飲O左第一次,無錯,係一次,佢已經好快就有得去,但唔係肚痾喎!!!!!
自此之後,佢每日飲就每日都有得去,好過日日食一堆西梅,仲要唔係次次得...

成份天然又冇副作用,我同媽媽都好放心飲用..
除O左改善腸胃宿便問題,肚腩都細番D,有興趣不妨買黎同家人一齊試下^^


萬寧獨家發售

沒有留言 :

發佈留言