2012年7月27日星期五

全新一站式獨特零售概念LAB CONCEPT@金鐘廊

 
自小生活O係港島區,金鐘算係我其中一個經常去既地方..
只有兩個大型商場,一個係主要針對中高消費層,另一個品牌選擇不多..
所以每次買完想要既野都唔會久留,附近店舖亦都好早就關門,搵野食就更加難..



不過最近黎O左個大翻新,金鐘廊搖身一變成為LAB CONCEPT..
佔地64,000平方尺,集潮流服飾、美容、生活時尚精品、美食於一身既獨特概念..
擁有三大主要商戶: lab concept、 FACES、shoespace..



lab concept匯集多個時尚女裝服飾品牌系列,其中部份更係獨家發售..



FACES集各大國際美容品牌於一身..



shoespace專營PEDDER GROUP鞋履配飾品牌,會以不同形式展現..
今次就係以TRAVEL為主..



引入不少獨家款式品牌,連平時少見既41號女裝都有呀!!



除此之外,食店亦都陸續開張..
試食過SIMPLYLIFE既麵包,真係好食到停唔到口..
我仲好期待博多一風堂既開幕,到時要搵朋友去食先...



仲有少許其他商戶,好似0-0SHOP..
周圍亦都有好多設計特別之處,好似呢個大型EDIT WALL..



不定期會轉售賣產品既潮流自助販賣機,只要用八達通就可以即時購買,非常方便..
今期係時尚美髮品牌AMIKA:頭髮護理產品...



現時至8月5日ROADSHOW區展示既法國創意旅行箱品DOT-DROPS..
亦係獨家發售既品牌,只要用上特製圓形貼紙,就可以擁有一個獨一無二既旅行箱..



有SAMPLE可以用作參考,亦都可以到網址先行設計..
貼紙可以REFILL補購,圖案亦都可以隨意轉換..

要行晒成個LAB CONCEPT都需要一段時間,最O岩鐘意潮流玩意、愛美又要方便既人..
一次過滿足晒你所有需要,仲可以搵地方食完野再SHOPPING過..



最後多謝PR公司邀請同各品牌送出既禮物,我真係好鐘意個AMIKA CERAMIC STYLER^^
以後我要買野就方便好多LU,唔使次次出銅鑼灣,YEAH!!!!

http://labconcepthk.com
http://www.facebook.com/labconcept

沒有留言 :

發佈留言