2012年7月24日星期二

我的健康日記。茶花燃脂素

 
年輕時要減肥好容易,食少幾餐就已經可以..
而家過O左30,真係就算做埋運動,效果都要堅持一段時間後先見得到..
真係不得不慨嘆一聲【歲月不饒人】呀............................



想搵輔助食品幫手,但又唔敢亂食,揀成份天然既就最安全..



今次就試下來自台灣熱賣既【我的健康日記】茶花燃脂素..
其天然成份包括天然茶花、藤黃果、武靴葉、燕麥纖維等等..
新添加SLENDESTA天然控食專利,仲可以令大家不用挨餓進行瘦身!!!!



【我的健康日記】茶花燃脂素
$249/1盒90粒



每日可於餐前服用1-2次,每次3粒..
我多數係早餐、午餐前食,因為時間比較固定...
而且唔需要提早半小時或者15分鐘前食用,我覺得幾方便..



3大瘦身功效中,我覺得排便方面係見效最快..
服食2日,已經開始感覺排便量增加,肚腩都冇咁脹..


研究指出服用4星期後,體重、BMI、大腿、腰圍都有明顯下降..
食O左約1個月時間,期間我無特別節食,仲成日外出用餐添..
不過只要當日食得比較豐富,好快就有得去廁所,感覺係食得多去得多,HAHA..
腰圍的確係有減O左D,但磅數方面就唔算明顯,我覺得特別O岩忍唔到口又怕肥既人食用^^


萬寧及MANNINGS PLUS獨家發售http://www.facebook.com/MyHealthDiary


沒有留言 :

發佈留言