2012年2月9日星期四

ME! CLUB X BOBBI BROWN冬日補濕教室


最近少試用既日子樂得清閑,可以逐少出下自己想分享既東東,實在爽得很!!!!
早兩日無聊玩手機時,才發覺過年前參加既BOBBI BROWN活動上影O左D相..
就咁刪掉有點兒浪費喎!!不如出篇文講下啦..


主打介紹係EXTRA晶鑽保濕修護系列..
雖然我有D奇怪點解一月先推出,因為濕度都開始高番..
不過春天都係易敏感既季節,係好需要特別修護既..
敏感肌既我絕對明白..



新出3款產品包括日霜SPF25、晚霜同精華..
質地係頗潤而且需要時間吸收,可能要皮膚好乾、易敏感或者極乾燥時用..
不過其香薰成份我就好鐘意,尤其晚霜既YLANG YLANG,好少SKINCARE會有而且味道咁濃..
單係呢點,就算明知佢好潤我都會比佢吸引到去買,最多留番好凍,或者搽薄D囉:P


身為礦物粉FANS既我,當然要試埋新出既無厚輕煙礦物粉 SPF15啦..
有用過MINERAL FDT既朋友,應該知道要買一隻好用又O岩用既礦物粉唔易..
雖然家中已經有4盒MINERAL FDT,不過呢個試完我都有心動想去買..
因為佢真係好薄身又O岩色,就算當時我有化妝仲有少少油,再上佢都冇一撻撻,實在係好正....
如果新手想買礦物粉試,真係可以考慮下佢...
$360唔算貴..


5色SHIMMER BRICK絕對係BOBBI BROWN既皇牌產品..
相當好多人都認識..
今季推出ROSE GOLD系列,色澤好O岩亞洲人使用..
雖然我一向對SHIMMER產品有D抗拒,但試用過後都覺得唔錯..
有光澤但唔會好閃,顏色又自然..


最後送出既GIFT好O岩我心水..
有我愛既YLANG YLANG味晚霜...YEAH!!!!!!
仲有ROSE GOLD系列LIPSTICK & LIPGLOSS..


今季化妝品好多ROSE色,易用又靚..
相信你都會忍唔住買一兩件番屋企...^^

http://www.bobbibrown.com.hk/

2012年2月8日星期三

DIY E-NAIL: VALENTINE'S IN ORANGE篇

 
過去既聖誕、新年、農曆新年在一個月內過晒,所以我既忙碌程度亦都達到十級..
MIRUKU團購回來既E-NAIL一直都未有時間玩..
只有過年假期中先有試過油下:P



除O左藍色O個枝之外,其餘4枝都係新買既..
不過我枝好鐘意既粉紫色比我唔小心倒瀉O左一半,勁肉痛>_<...



既然係DIY,當然要出動埋個E-NAIL彩繪盒啦...
不過只要2隻色就夠啦..


前日收到指彩卡,圖上既喜鵲圖好靚,等我下次多D時間先試..
今次就油個簡單VALENTINE款先啦..


我用O左E-NAIL ORANGE色..
初初買以為係PINK添,原來油出黎係帶橙,不過都好靚!!!
P.S. E-NAIL既甲油都係要去試下色先買,因為樽身同油出黎有時會有出入..


其實好易畫,跟圖有教STEPS...


再油個TOP就搞掂..


呢個色顯得對手好白...
搽O左TOP會KEEP得耐D...

E-NAIL其實好O岩懶人搽..
1. 唔需要搽BASE.
2. 可以用暖水浸成塊撕走..
3. N年唔搽杰O左加水溝番就得..
4. 水劑配方手殘人士都HANDLE到..

所以我冇咩時間就會搽佢,夠方便,仲冇化學味道,兼有香味..
最好係用O左指甲唔會黃..

而家貴O左要$115枝唔平,不過你可以用到一段時間....
VIP就有9折,或者你可以等佢有團購先買,不過佢好似一年最多1次,HAHA..
如果唔係O個時買O左幾枝OPI,我應該會再入多幾枝..


http://www.miruku.com.hk/

2012年2月7日星期二

粉嫩自然@BENEFIT HERVANA


身體血液循環差,加上常常熬夜,每朝醒來都係掛著一張慘白既臉色..
要即時變得紅粉緋緋,係有方法既...
落樓下勁跑???係咁拍塊面???@@
我唔會叫大家咁做既,因為我都唔會....HHAAH..
其實只要買盒胭脂就得啦..



新年前收到BENEFIT PR送黎既禮物...
OMG....原來係新出既HERVANA...


一盒有貝殼色、蜜桃色、天使玫瑰色及幸福莓子色..
每次用只要旋轉咁用掃MIX晒,就可以掃上面..
仲有淡淡香味添...


其實平時我都係BENEFIT家胭脂既FANS...
BENETINT可以眼唇兩用夠方便..


BELLE BAMBA有銀底3D效果,輕輕一掃已經好顯色..
味道仲非常香添..


不過到O左春天,都想轉用個PINK得黎淡一D既胭脂色..
加上貪新鮮,當然開O左HERVANA黎用啦..

最鐘意佢掃2兩下又得,再掃多幾下又得..得O左..
出黎都係淡淡既自然粉紅色..
新手用都完全無難度..
教我如何不愛"它",直頭係日日都要用啦...


http://www.benefitcosmetics.hk/

2012年2月6日星期一

茶袋推介: 養生健康飲品


家中一向日沖兩大壺普洱,養成我從小以茶代水既習慣,俗稱"茶袋"一個..
討厭飲淡而無味既水,但同時亦不太喜歡飲甜既飲品,..
而大部份既茶我都鐘意飲,唔太澀口就得O架啦..
最近我就買O左以下幾款茶,養生又健康,每日輪流飲下...



田園牛蒡茶
$57.X/一盒24包@萬寧


獨立包裝好方便,入面有細粒既牛蒡..

飲用牛蒡茶已經有好幾年既時間,不過多數係飲下停下咁..
片裝、大粒裝、細粒裝既我都飲過..
味道上基本係一樣,不過太碎可能要浸泡耐少少先出味而已..

由於本人水腫好嚴重,我覺得定期飲用,去水係真係唔錯,而且對健康都好...


韓國粟米茶
$15.X/一盒15包@卓悅




好大包茶..


每包可以沖2-3次..
入口有D爆谷味,好似日本玄米茶咁,分別係日本用米,韓國用栗米黍..
飲開茶既會覺得幾好飲,我覺得有D消滯功效,空肚飲亦唔傷胃..
而且價錢平,應該會再回購...


黑糖四合一薑母茶
$75/一包12粒@C竇


好大粒呀....
一粒加500-600CC熱水沖/或者加水煲溶晒就OK啦..
好好飲,唔太甜但好有薑味,夠辣,真係有好多薑片O架,仲有桂圓同紅棗..
女性周期前飲用最O岩,不過冬天飲都好正,飲完成個人好暖O架!!!
亦都可以加湯圓/番薯煮做糖水..

P.S. 怕辣人士可能唔太O岩,因為飲到底都幾辣下..


五合一牛蒡茶
$75/一包12粒@C竇


呢款個味因為係冰糖底,相對上清甜D..
牛蒡、枸杞、紅棗、蟲草都係有清熱健脾功效,相信飲O左腸胃會好D..
而牛蒡去水亦都好好...
佢比田園牛蒡茶多一份清潤感..

一粒粒既台灣茶實在好好飲,而且材料十足,所以我襯佢再開團又再訂過..
今次會訂埋四物飲添^^

2012年2月3日星期五

我家EMINENCE大晒冷!!!!!!


有留意我網誌/面書/微博既朋友仔,應該都知道近半年我迷上O左EMINENCE...
周不時分享我做FACIAL、敗家既事跡..
因為佢有好多SIZE,3ML/15ML/60ML所以我試過既產品真係唔少..
有D用完都唔記得影底佢添:P



現時家中既存貨..HOHO...
有D產品係固定會回購,有D就係因應天氣同皮膚狀況而轉換..
雖知佢款式好多(你可以上官網睇),最好都係比美容師望下先決定..
因為佢會知道適唔適合你皮膚...



LEMON CLEANSER $470/250ML

如果你有去做FACIAL就對佢唔會陌生,因為美容師係用佢卸妝+清潔..
有超香既LEMON味,好FRESH好正,基本上任何皮膚都O岩用,我兩個家姐同唔少朋友用過都大讚..
清潔力高但好補水,用後好清爽,已經回購過一次..
雖然佢唔算好平,不過我早晚用每次一泵就夠,可以用到2-3個月...

P.S. 我大家姐舊年跌親,塊面整損+淤O左,平時愛用既SKII拿到飛起唔用得,初初買2個SAMPLE SIZE CREAM同MASK,加呢枝洗面用下先..
只係一個星期,佢皮膚不單止無變差,仲好O左冇咁黃,相信同枝LEMON CLEANSER不無關係..


CALM SKIN CHAMOMILE CLEANSER $490/250ML

好香CHAMOMILE味,質感比LEMON CLEANSER豐厚D,感覺極之溫和...
有時天氣轉我好敏感,搽咩都刺痛時,我就會用佢洗面,清潔力只係一般,不過就完全唔刺激皮膚..
唔太O岩日日用,但極敏感肌可以買定一枝傍身..


MASK既種類好多,定期回購既有CALM SKIN MASK同CLEAR SKIN MASK,對敏感肌又易起粒粒既我好O岩用,不過早前分享過,唔作詳細介紹啦..
今次就講下補水既STRAWBERRY MASK同濕疹敏感型用既HIBISCUS CALENDULA MASK..


我好少全面敷上同一款MASK...
平時多數係粒粒位敷CLEAR SKIN,敏感位敷CALM SKIN,冇咩問題既就敷STRAWBERRY補水...
不過有時我D敏感係去到有D似濕疹咁,就會用上HIBISCUS CALENDULA代替CALM SKIN..
使用方法之前都有介紹過,我用2份MASK+1份水開,敷15MINS過水..
如果你皮膚好差時,日日/隔日用佢D MASK連續3-4次,就會發覺好好多O架啦,非常WORK!!!!



EMINENCE既護膚程序好簡單,用CLEANSER清潔,之後搽EYE CREAM,再用MOISTURIZER就完成..



冬天皮膚比較乾,用上BLUEBERRY就好夠潤,而且佢個BLUEBERRY味勁香^^
不過有時鼻位/下巴出粒粒多,我就只搽ROSEHIP,佢水份重D唔太潤..
日頭我會加埋VANILLA防晒,有SPF32而且好香甜,搽完唔似一般防晒有層野咁,好正!!!!
遇上敏感時,會局部加上LINDEN CALENDULA,可以保護皮膚,去紅止痕..

大家有冇好奇我平時用晒佢,咁仲點試用其他SKINCARE???
其實我唔係一個乖寶寶啦,每日都有咁多新野出,好難唔被吸引..
只係我冇試用時,或者皮膚好差就會全線用晒EMINENCE,但狀況好D就會MIX其他野用..

老實講,我平時好少會大手入SKINCARE,但佢係唯一我KEEP住買完又買既..
最好係佢有好多細SIZE,可以買少少試下先..
而且遇上好店好美容師係好難,加上咁近我屋企,入貨太方便啦..
有興趣可以上去睇下,不過最好打個電話先,咁就會預時間幫你睇下皮膚^^

http://www.koshk.com.hk/

2012年2月2日星期四

平貨都有好東西@JOHNSON'S BODY CARE

 
"集體回憶"既興起,令大家都想找回漸漸消失,而小時候愛用、愛吃、愛玩既東西..
不過有些品牌,經過歷史變化仍然可以屹立不倒,JOHNSON'S 就係其中一員..
經典系列既粉紅色包裝、後期推出既香薰配方、特別護理系列等等,都係滿足顧客們既要求..
因此今個特別嚴寒既冬天,為極乾燥既肌膚加推深層滋養系列...




全系列共有3件產品,特別之處係加入BB潤膚油,有效鎖緊水份,24小時深層滋養肌膚...

深層滋養沐浴乳
$39.9/750ML


奶白色GEL裝,加水輕易起泡,微香..
用後肌膚好幼滑,就算早前新年低過10度用唔會覺得好乾,不過之後當然要立即搽潤膚露啦..

深層滋養潤膚露
$39.9/400ML


質感CREAMY但水感重既潤膚露,輕易推開同吸收....


用後乾紋明顯減少,水潤十足..
不過特別乾燥既位置,可能要搽2層先夠...

深層滋養護手霜
$17.9/50G



MATTE狀GEL CREAM,有淡淡水果花香甜味,十分討好..
推開後皮膚吸收得超快,滋潤同時觸感清爽,唔怕掂到其他野會有油跡,方便又好用..
除非你雙手係乾到爆裂O個隻,唔係既話用佢都夠,平、靚、正就係咁簡單^^



2012年2月1日星期三

磁療經絡收緊眼部護理@PERFECT CLUB OF LIFE

 
忙裡偷閑都有JETSO..
早前到PERFECT CLUB OF LIFE買野,做O左MEMBER之餘..
好人既BA仲送我一次經絡眼部療程..
WOW...上次OPENING我已經對佢好有興趣,因為我對眼只要唔化妝就好腫T_T

 


原本最好係要做個經絡測試先,不過因為我趕時間就SKIP O左..


原來面上係有咁多穴位O架...
經絡眼部療程係會做埋少少肩頸位,因為要成個頭既血液循環好,先會有改善嘛..


初初會卸妝同按摩先..
之後就會全程用枝經絡棒推
有D位按都幾痛下(不過我好受得既..HEHE...如果你怕痛可以做之前講聲先,會留力)
美容師話我水腫幾嚴重,不過可幸眼周冇咩紋,皮膚都仲OK...HOHO...


做O左半邊面之後對比左同右(因為開O左白燈,D色有D怪,HAHA)
輪廓係明顯好多,而且感覺有提升同收緊...

推對眼時我唔係十分痛,不過額頭位就真係痛啦...>_<..
不過為O左靚我忍忍忍...
做完個眼圈真係淺O左D喎,尤其眼尾同眼皮既色素,有即時改善..
水腫都退O左好多,仲有少少提升番添..

而家有PROMO價都係$300已經可以試做..
我介紹O左個眼圈好勁既朋友仔去..
做完佢已經即時JOIN O左LU.,希望佢可以靚靚咁影輯婚紗相啦,,,^^
http://www.perfect-life.com.hk