2013年12月16日星期一

齊過英式聖誕節。MARKS & SPENCER 2013 FESTIVE FOOD GIFTS

 
 
這個星期氣溫驟降又持續下雨,街上充滿著濃濃既聖誕氣氛...
很多人都會非常重視一年一度既聖誕PARTY,不論是與家人溫馨地渡過、
與親友狂歡慶祝、還是二人甜蜜世界,都總少不了應節既聖誕食品..
 
 
今年我就特別推薦來自英國既MARKS & SPENCER..
禮盒設計得很漂亮,食物亦保持一貫水準,絕對係送禮自用都咁適合..
 
 
M&S特色聖誕布甸
M&S白蘭地雙忌廉
 
 
只要將布甸放入微波爐加熱,煮熱白蘭地雙忌廉醬淋上面..
再加上自已喜愛既食材作裝飾即可..
 
 
布甸很多果肉,酸酸甜甜很不錯..
最重要是很容易整,不消幾分鐘就完成!!!
 

NEW 雜錦軟心朱古力 (限量發售)
$328/390G
 
 
閃金珠片聖誕樹造型很漂亮..
內裡充滿著三色朱古力,軟心餡很好吃...
最愛白朱古力榛子餡,不太愛甜食既我都忍不住一粒接一粒呀!!!
 
 
SCOTTISH SHORTBREAD
 
 
蘇格蘭牛油曲奇一向是我既至愛,濃濃牛油香味又係好難停口..
難得既聖誕,就讓自已放縱吃吧!!!
 
 
NEW 白蘭地牛油朱古力
$82

 
酒味較淡略為不夠香,愛酒既我有點小失望..
幸好朱古力仍然幼滑香濃...
 
 
未到聖誕,已經比我同家人吃掉了一大半...
看來要搵日再到MARKS & SPENCER再大手掃貨啦^^
 
 
 
 
 
 

沒有留言 :

發佈留言