2012年4月26日星期四

KILO OFF新產品KILO KILLER: 針對早、午、晚不同瘦身需要

 
坊間既瘦身產品,不論係去水腫、消脂、排毒等等只會針對其中一項而已..
想要全部有齊就要買上多盒產品同時服用,既不方便又貴..
而且我地身體不同時段其實係有不同既瘦身需要..
所以KILO OFF最新研發出KILO KILLER殲滅泡泡飲,就係分早、午、晚飲用..



KILO OFF KILO KILLER
$320/一盒3枝(各14片)

就著人體生理時鐘對食物吸收、分解、轉化而進行排毒、控食及殲脂,令身體極速瘦下來..



早、午、晚餐前飲用一片..
早上: 排毒去水腫..
中午: 增加飽腹感,中和油份吸收,分解體內脂肪..
晚上: 提升代謝,加速血液循環,燃燒脂肪..



一枝有14片,每枝有不同顏色,容易分辨..
早上(橙色): 橙味
中午(綠色): 蘋果味
晚上(紫色): 提子味



橙味係我覺得3款之中最好飲亦都係最有效,有D似平時既維他命C飲品..
早上飲完明顯係去小便次數同量較多..
平時瞓醒係腫得好緊要,飲完過1-2小時之後就好好多..



蘋果味都OK,但可能有加果膠所以飲時有少少漿住個口..
飲完再食LUNCH,係會食少D野,飽肚既感覺亦有延長..
但挨唔到食晚飯既時間,4點幾5點時就會餓>_<



提子味好酸呀!!!!我要溝多D水飲先OK...
呢個飲完唔覺有咩特別效果,晚餐照常進食,胃口亦都冇變少...

飲用O左14日(一盒),感覺上變化不太,係早上去水腫效果我覺得幾明顯..
飽腹感係有,不過時間唔耐,所以我既食量都係差不多..
加上最近成日出街食飯既關係,磅數冇咩進展..
但排便量有輕微增加,腸胃感覺舒服O左,最重要係期間無任何副作用出現..
如果配合埋3D修緊塑形啫哩效果會更好..


http://www.kilooff.hk/

沒有留言 :

發佈留言