2012年4月13日星期五

大人細路都鐘意: 齊齊體驗迪士尼奇妙旅程

 
自從香港迪士尼樂園開幕之後,我已經去過不下十次LU..
眼見由最初大家有批評既意見,到現時做得如此成功,我都為香港有佢而感到驕傲..
不要說遊樂設施有不斷擴充同改進,最重要係服務質素同安全做得非常好..
據資料說園內機械設施既安全係全球迪士尼樂團之冠,家長們大可以放心帶小朋友去玩..



今個復活節假期冇出外旅遊,留港消費一下..
所以同O左家姐仲有兩個兒甥入樂園玩..
P.S. 相中3人都入晒鏡,尤其個傻仔LOOK O個個,HAHHA..



TOYSTORYLAND係最新開既一個,佢地未玩過所以第一站就去O左先..



好可愛既彈弓狗..
初初以為佢轉圈唔會好快應該OK,起碼唔似個咖啡杯咁勁..
但我都係暈暈地:P



自問心血少唔敢再玩呢2個遊戲(上次玩完我驚到想爆粗呀!!!)
都係等2個兒甥去玩啦...



我都係周圍影下相..
件扮企鵝既史迪仔衫係上次12月買O架,而家著O岩晒..
SO CUTE!!!!!



巡遊表演..
我每次最鐘意睇TOYSTORY既士兵...
P.S. 佢地有時會出現O係TOYSTORYLAND O架,會搵遊客一齊做步操,好好笑!!



TOMORROWLAND都係我D兒甥好鐘意去既其中一站..
SPACE MOUNTAIN好刺激..
不過我都係鐘意玩BUZZ LIGHTYEAR,連玩幾次都得O架!!HOHO..

如果唔玩機動遊戲,園內既SHOW都唔可以錯過..
特別推介FESTIVAL OF LION KING同3D米奇幻想曲..
晚上仲有煙花表演添,記得搵個好位睇..



最後送上一張我畫既彈弓狗(係上次作品黎O架啦!!)
近大門既動畫教室有得學..


由現時至5月20日特備【迪士尼星級款待】
分別有星級公主之旅、星級通行證、迪士尼優遊之旅、星級攝影服務等等..
詳情可以到以下網址參觀:
http://park.hongkongdisneyland.com

沒有留言 :

發佈留言