2012年4月12日星期四

重拾緊緻肌膚@DR SWISS BB PLACENTA GOLD SERUM

 
數數手指,DR SWISS家出品既原液大部份都被我用過..
開架價錢但比得上專櫃同醫學品牌既質素,實在是很不錯!!!
早前新出既BB ANTI-PUFFY EYE SERUM亦都無令我失望,到現時仍然用緊(大愛中..)
不過雙眼緊緻既同時面部又點可以被忽略呢??所以我就用佢..



DR. SWISS BB PLACENTA GOLD SERUM
嬰肌羊胎金萡原液
$320/9.8ML



蘊含肌膚生長因子EGF、24K純金萡、羊胎精華等頂級醫學成份..
活化細胞抗衰老、修復及再生,滋養及緊緻肌膚..



原液係啡黃色,帶有點點金萡,無香味,推開質感比較水..
O岩O岩搽完有少少黏,等一陣吸收晒就會變回爽身..


除O左早晚保養程序上使用之外,我仲有用佢黎做導入..
原液不含油份,最O岩做機用..
全面搽上薄薄一層,微濕就OK啦..



使用前因為O岩O岩敏感好番,皮膚非常乾,欠缺光澤..
用O左約10日之後(因為我用既係4ML裝,用得比較快),乾紋真係有明顯改善..
肌膚係水份充足得多,仲幾有彈性添...
當然你有時間,用黎做機就更快見效啦!!!

P.S. 我見到佢同BB ANTI-PUFFY EYE SERUM而家萬寧做65折..
有興趣就去睇下啦,幾抵買!!!

http://drswiss.net

沒有留言 :

發佈留言