2011年4月12日星期二

日本大HIT美肌飲品--CHOCOLA BB(下)

終於飲完28日CHOCOLA BB啦,上篇分享O左飲用14日既效果(重溫上篇按此),雖然有出O左D粒粒,不過皮膚係的確滑O左,我相信應該係加速新陳代榭既效果..


CHOCOLA BB DRINK $199/1盒10枝


上次講過我飲用第一個星期,出O左粒大瘡,其實之後都開始好O架啦;不過到第三個星期M前又出O左粒(我一向M前都易出瘡O架!!)但到飲用O左28日之後就平晒,得番個印..


皮膚明顯係愈來愈SMOOTH,毛孔係收細O左,而且膚色好似比較有光澤感..


上粉都貼好多呀,化妝之後睇到係超滑,亦都冇咁易浮粉..

口服既美肌產品,對於每個人既反應同效果都唔一樣,好似我咁,初初飲用既時候,的確係出多O左粒粒,相信係排毒既現象;不過之後就開始見到成效啦,所以千祈唔好心急,飲用10日8日就算,至少要服用一個28日皮膚既更新週期,先好判斷佢有冇效呀..

CHOCOLA BB DRINK我覺得味道只係一般,不過對於收細毛孔同改善膚質既成效不俗,未嘗試過美肌飲料既朋友,的確可以入手試下,因為佢比平時飲用既美肌產品,價格係相宜得多,而且佢仲有3枝試飲裝,可以買黎試下味道先..

沒有留言 :

發佈留言