2014年7月7日星期一

清貨行動: ACTION 44


懶是一發不可收拾的,我依然是有將用完美容產品拍下既習慣..
但文章卻拖了年半時間才出,可想而知我是儲了多少相片..
以下只是冰山一角吧!!因為有些已經不知放了在那..

 
產品太多,名稱我不逐個打了,有些有出過試用的可在搜尋器找找看..
 
(圖左至右)
--MATRIX
這家頭髮洗護產品算是我近年最愛,我自己亦有到髮型用品店購買SALON SIZE..
各系列其實都不錯,但我會特別推薦COLORCARE系列SHAMPOO & SPRAY..
 
--BIODERMA
紅水是這家品牌我會自掏腰買購買既唯一產品,夠溫和..
尤其是做完醫美療程後,絕對要入一枝傍身..
 
--EMINENCE
近年用過後,我固定會入幾個產品,LEMON CLEANSER、益生菌及抗敏MASK、
LINDEN CREAM,是我敏感或皮膚不穩定時必用...
 
--KIEHL'S
這枝油狀產品應該是秋冬天時用的,我記得有淡淡薰衣草,睡前使用感覺不錯..
質地尚算清爽(以油狀東西來說),但我比較愛加入CREAM中作按摩用..
 
--ZENSATION
其實用過這品牌幾樣產品,但到用完都唔記得寫...
CREAM MASK質地豐盈,冬天用真的頗滋潤及保濕,我多數沖涼時敷,方便省時..

 
--L'OREAL PROFESSIONNEL
是另一個常用既頭髮護理產品,如果說MATRIX是日常使用的..
L'OREAL便是針對問題既產品,這枝噴頭皮的我非常喜歡,涼涼的很舒服..
 
--ZENSATION
兩層既暗瘡產品,用時不用搖勻,只要用棉花棒同時沾到粉紅色既泥及透明既水..
塗於患處即可,有消炎作用,但用後我覺得有D乾..
 
--RADICAL
價格不便宜既美國品牌,但質量效果非常好..
這個CREAM很好推,吸收快而且沒有油膩感,用後增加肌膚彈性及可改善乾紋...
 
 
--CLINIQUE
沒有記錯這枝眼霜是淡肉色的,質地其實幾清爽,而且冰涼按摩頭設計都幾方便..
但效果就只是一般,冇咩特別驚喜,不過保濕度不俗..
 
--SJAL
產品都加入不同既CRYSTAL,價格不便宜,但用後就覺得OK而已..
係個CREAM同MASK比較好用..
 
--RADICAL
精華質地很好吸收,亦不會太滋潤,與CREAM一同用效果更好..
很喜歡這個品牌,質量效果都很好..
 
--EMINENCE
雖然愛用這個牌子,但眼部產品我是比較少買,因為覺得一般而且不便宜..
EYE GEL質地極之清爽,用後有少許收緊作用,但保濕度有點不夠..
 
--LA ROCHELLE
意料之外好用既品牌,當時只用了基本的CLEANSER、TONER、PEELING (好似係)..
但質地很好,洗面奶很CREAMY,TONER亦吸收快,夠溫和..
 
 
--CLARINS
一直覺得這家修身產品做得很不錯,尤其是BODY OIL及緊緻精華..
價位其實不算貴,但如果大面積塗抹就可能有點不化算了..
 
--LA ROCHE POSAY
醫學品牌,質地以清爽及溫和為主,敏感肌都O岩用..
BB CREAM顏色有少少深,但質地很薄身,上面都好自然,遮瑕度低..
 
--LANCOME
LIPGLOSS我其實用得好雜,但就唔鐘意太實色同閃..
呢枝個色好淡,用黎做NUDE妝或加O係唇膏上都唔錯,滋潤但唔會成口油..
 
--KOSE ESPRIQUE
很少可以用完一整盒眼影,可想而知我幾愛用佢..
一向慣用EARTH TONE色,這個品牌既顏色可以改善早上起來既泡泡眼..
 
--DOCTOR COLLECTION PLUS
美容院代理牌子,質素OK,但講不上超級好用,但敏感肌都用得..
 
 
--ZENSATION
ROSE TONER係皇牌產品,幾保濕亦有玫瑰香氣..
但如果可以揀我會買SEVE..
 
--ANUMI
除了枝AHA精華外,整體都很天然溫和..
抗敏精華及油狀精華都幾O岩秋冬天使用...
 
--RACHEL K
質地有點杰身既BB CREAM,用SPONGE推開會比較薄貼..
遮瑕度高,但夏天用會比較易溶..
 
--DEWYTREE
顏色有少少深,薄上一層都OK,遮瑕度一般..
但保濕度及透氣度不錯,頗貼面..
 
 
--CATWALK BY TIGI
整系列都不錯,但我覺得造型產品比洗護產品更出色..
 
--BICELLE
高濃度蝸牛精華於療程後更作導入效果出色..
就單用就可能要按摩一陣先吸收晒..
 
--MISSHA
這枝珠光BASE保濕度很好,用後膚色更有光澤感..
特別推薦秋冬天或乾性肌使用..
 
 
--PREMIER
有一段時間我有KEEP住用,頭髮係有甩少咗,亦都洗得幾乾淨..
但之後可能習慣咗,覺得冇咩效用就冇再買啦..
 
 
--MYTHSCEUTICALS
香薰油質是OK,但味道我覺得比平時用開既香薰是有點分別..
一分錢一分貨吧!!!
 
--SANS SOUCIS
試用過後自掏腰買都買了好幾枝使用..
有掃頭很方便,不刺激亦不會造成過乾脫皮,有效消炎..
不過真係用得好快,平均個多月用完1枝,所以之後冇再買LU...
 
--NEOSTRATA
果酸產品我唔係隻隻都用得,但乳酸既就大部份都OK..
主要是抗皺滋潤,適合乾性肌使用..
 
 
--ENITA
價格相宜既BODY CARE品牌,有些產品幾有趣,但質量就一般..
其中防曬產品比較出色,天然溫和..
 
 
--L'OREAL PROFESSIONNEL
金色包裝既MYTHIC OIL系列主要是修護受損髮質,所以比較滋潤..
而且香氣濃郁,用後可以維持大半日...
 
--PROMEDIAL
 日本醫藥品牌,特別適合敏感肌用,LOTION & TONER都無任何香料..
保濕度不錯,但沒有特別功效...
 
--POND'S
卸妝功效不錯,但我覺得有點油...
 
--DR.CI:LABO
主要是保濕產品較出色,溫和O岩敏感肌用...
 
 
--MATRIX
我最愛COLORCARE SPRAY,染髮後特別O岩用..
噴到頭皮都唔會覺得笠..
 
--ULTIMA II
COLLAGEN、魚子系列及安瓶最好用..
用後肌膚很有光澤及彈性,有效改善細紋...
 
--LANCOME
MASCARA是連細小睫毛都用到,最愛用DOLL EYES..
防水防溶效果出色,夏天出一整天街都唔會甩..
 
--PUREOLOGY
產品都有鎖色修護效果,除了VOLUMN系列不太適用外..
整體質素都很好,潔淨力不錯,用後頭髮很柔軟貼服..
 
--FERNANDA
夏天幾O岩用既BODY MIST,香氣淡淡的,沖涼後使用夠方便...
 
 
--APIVITA
初初到港頭幾年我很愛用這品牌,但後來加價不少..
我己轉用了EMINENCE,質素及效果更好..
 
--FOR BELOVED ONE
台灣醫學品牌最鐘意它及DR WU,但近年開始覺得FOR BELOVED ONE質素更好..
價格亦很合理,只是香港既購買地點不太方便..
 
 
--PHYSIOGEL
CLEANSER及LOTION都幾溫和,特別愛激光脫毛後用,保濕又吸收快..
 
--BANILA CO
韓國旅行時試過SAMPLE覺得好用再入貨,KEEP住呢一年都有用..
BALM狀質地但連防水產品都可卸除,很方便..
 
--HISTORY OF WHOO
韓方護膚品牌,主要針對輕熟齡肌膚以上膚質,所以比較滋潤..
味道較濃郁,但乾性肌或秋冬天很適用..
 
--CLINIQUE
美白加抗皺產品,比較滋潤,但連眼周肌膚都可以使用..
 
 
--NATURE REPULIC
有平價版神仙水之稱,去韓國時入手了2枝..
質地很水,保濕度不錯但感覺清爽,用了一枝後,覺得膚質是有改善..
 
--ETUDE HOUSE
我分別有用粉紅及蜜桃色,BASE質地CREAM狀,但冬天用會有點乾..
塗後可改善膚色,更白淨及有光澤,之後上粉都可以塗少一點..
 
--FANCL
性質溫和產品,輕微敏感時都O岩用,唯開封後很短時間要用完..
 
 
--NATURE'S
產品質素不錯,特別推薦潔面乳及TONER..
前者很CREAMY易推,後者保濕而清爽..
 
--INNISFREE
韓國平價品牌來說是最溫和的,用過很多產品都沒有出現過敏不舒服現象..
VOLCANIC CLAY MASK很好用,乾淨而不刺激,但SUPER版對我來說就有點乾了..
 
 
--KERASTASE
以容量計相對上價格有點貴既頭髮護理產品..
但其實每次只要用少量就足夠,而且修護效果很不錯...
 
--AESOP
以前有買過幾樣產品用,其中最愛是OIL FREE 精華,很適合香港夏天使用..
而這枝BODY GEL質地有點厚身,塗於肌膚上要等一陣先完全吸收,之後會變回清爽..
 
 
--TALIKA
只用過BODY CARE,感覺都OK,用完真係FIRM O左D..
 
--INNISFREE
GREEN TEA LINE係皇牌,其實是不錯,但未去到非常好用既地步,反而佢有其他產品仲出色..
CLEANSING WATER卸得都乾淨,但用後未算好爽身,秋冬天用就會OK..
 
 
--VICHY
有一段肌膚敏感時期,我鐘意用泉水敷面,對降紅有幫助..
 
--LUSH
鐘意BODY & HAIR CARE多過SKINCARE..
特別愛用其SHAMPOO BAR(大部份都用過)、BODY WASH 及FACE WASH..
 
--DREAM SKIN
開架品牌但質量不太差,推介精華及CREAM,清爽唔笠..
 
--自白肌
價格非常便宜,但感覺真係好一般,應該唔會再買.
 
--DOLLY WINK
超幼EYELINER,易畫但唔夠實色..
 
 
--BIO-EFFECT
來自冰島很好用既品牌,產品不用但質量高..
安瓶裝高濃度精華有很強既修復功效,療程後或乾燥天氣使用特別WORK..
 
--雪花秀
很喜歡並淡淡人蔘味,但SKINCARE要全線使用效果先會最好..
但SOAP就是每年夏天都會買黎用..
 
--REVIVE
BODYCARE出色,更照顧埋BB專用OIL,溫和滋潤..
 
 
--BOMB COSMETICS
有點似LUSH,同樣來自英國,主要為浸浴產品..
有很多有趣既設計,氣味亦不錯,這個玫瑰牛奶浴用完皮膚好滑..
 
--KOS ORGANIC SKINCARE
一共有4款MASSAGE OIL,分別為ENERGY、SPIRIT、SLIMMING AND
LIGHT LEGS, 我全部用過,而且KEEP住用O左年幾啦,真係非常好用.
已經放棄原本用開既ALQVIMIA改用佢 (遲D有機會出篇文介紹下)
 
--FLORMAR
朋友O係美容展幫我買,好似係$40-50咁上下..
粉質OK而且有陣爽身粉味,都幾香..
 
 
--PETERTHOMASROTH
青瓜GEL MASK最好用,舒緩功效一流,只可惜價格有點貴..
 
--DERMA MEDREAM
ALOE VERA GEL MASK是我的長期備用款..
抗敏、舒緩、保濕,做完醫美療程後即用都可以,極之溫和..
 
 
--SWISS ADVICE
是另一款我愛用既CREAM MASK, MILY ESSENCE款是美白+滋潤..
敷半小時都唔會乾,好正!!
 
--NATURE REPUBLIC
O係韓國見半價買O左好幾款回來,但當中HONEY PACK是最好用..
GEL狀有好香HONEY味,冇敏感有少少保濕作用.
 
--TRILOGY
有2款油,但我較愛ORIGINAL款,冬天用真係好夠潤,用黎按摩都OK..
吸收得好快,唔會LUP,有少許去印作用...
 
 
--LANCOME
GENIFIQUE是用過暫時最清爽既肌底液,一抹即時被肌膚吸收掉..
 
--SEVE
白玫瑰成份為主,有很香既天然玫瑰味道..
產品質地偏向清爽易吸收,效果不錯..
 
 
--SISLEY
是用過現時為止最貴既卸妝產品..
卸得幾乾淨但用後完全唔會乾,我試過抹完2個鐘唔搽野都OK..
 
 
--TOLY MOLY
因為個香味而買,但卸甲功效一般..
 
--SOTHYS
最好用係CLEANSING PRODUCTS,推介潔面乳及清潔MASK..
 
--SHU UEMURA
SKINCARE完全唔會再買,用過真係覺得都係用佢既化妝品好啦..
枝BASE唔錯,好薄但又有高SPF,可改善膚色..
 
 
--ALQVIMIA
未用KOS前我都係佢既小粉絲,但而家唔會再買住LU..
因為真係幾貴,而且每次用既唔少...
 
 
--NIOXIN
鐘意頭皮清爽既可以一試,用後會有涼涼既感覺,夏天用幾消暑...
潔淨力很不錯,頭皮真係乾淨好多..
 
--COOLA
MATTE這枝用後肌膚好似上O左層粉咁,所以之後只可以用粉狀化妝品..
如果唔太化妝既朋友會好O岩用,而且上面真係完全零負擔..
 
 
--ENDOCARE
蝸牛成份既BODY LOTION,特別適合療程後使用..
保濕效果很好..
 
--NATURE REPUBLIC
應該好多都用過,以咁平價錢我覺得質量不錯..
夏天雪凍敷上面降溫一流..
 
 
 
因為已經年幾冇出清貨文,有部份已經用完太耐唔太記得名,所以今次冇逐個打..
另外有些同類產品或已出過試用文亦唔再詳細寫,有興趣可找回舊文..
又或者留言查詢,不過呢篇都打O左我成日O架^^
 
 

沒有留言 :

發佈留言