2013年5月14日星期二

速效擊退暗瘡@DMK KLEAR全新暗瘡系列



早前透過活動認識專門針對青少年及成人暗瘡既DMK KLEAR全新暗瘡系列...
其產品棄用備受爭議既成分及被認為長期使用會引致肌膚乾燥既成分,令大家用起上黎都份外放心..
所以我亦分裝了部份比我正值青春期既兒甥一同試用,因為佢真係好多瘡瘡呀!!!



ACU-KLENZ $490/240ML
深層潔面啫喱含有水楊酸,具高度滲透及去除角質層之功效..
能消除暗瘡細箘之同時,並能保持毛孔潔淨..




透明GEL狀,加水輕易輕泡,但泡沫不算多..

於微濕既肌膚上,加GEL再按摩,最後過水即可..
我同兒甥初時使用都覺得有輕微刺刺既感覺,待用多幾次就會消失..
用後非常清爽,去油力不俗,但又唔會太乾..



ACU-MIST $370/120ML
保濕噴霧含有蘆薈及植物萃取,全經人手採摘..
特別針對暗瘡性問題,主要調節皮膚酸性保護膜..




噴霧裝使用夠方便,亦可平均塗於肌膚上..
水狀質地,帶有少許刺鼻既味道,但噴完一陣就會散去...

清面後使用,對肌膚有輕微刺刺既感覺,所以我會只集中噴有瘡既地方...
消炎功效不俗,而且可平衡油脂分泌..



ACU-KLEAR $290/30ML
用作治療暗瘡的乳液,能有效地治療現有之暗瘡及預防暗瘡再次形成..




啡黃色GEL LOTION狀,質感清爽易推,感覺溫和..

單用佢當MOISTURIZER,明顯地我係需要搽大量精華打底,所以我只搽有瘡既位而已..
但我兒甥就覺得保濕度非常足夠,而且搽既份量唔需要太多添...



用O左約三星期時間,以我所知佢冇乖乖每日早晚使用,大約2日用一次到啦..
但都見到之前好多油又污漕既面乾淨同清爽O左,有膿既瘡收細唔少..
而且有D已經變得平伏,只有印而已...

3 STEPS都算容易使用,男仔都唔會覺得太複雜..
2日用一次效果都算幾明顯,如果勤力D早晚用應該會仲好...


而我每個月PERIOD前時常出既生理痘,用完整系列都消得快O左,亦唔會敏感..
只係對於唔係暗瘡肌既我黎講不宜長期使用,但有瘡既時候用下效果唔錯^^


http://dannemking.com/

沒有留言 :

發佈留言