2013年5月15日星期三

體驗零痛感CANDELA GENTLE LASE腋下激光脫毛永久療程@HK MEDI ANTI-AGING CENTRE(最終回)


香港抗衰老醫學中心進行既
CANDELA GENTLELASE腋下激光脫毛永久療程..
自去年8月中開始到上月為止,經過約9個月既時間,總共接受過7次激光脫毛護理..
最初4星期、6星期,最後變成8星期一次,現在已經唔再需要為腋下毛髮煩惱啦..




上月底最後一次既療程,安排O係VIP ROOM...
房間非常寬敞,第時有機會試FACIAL TREATMENT就正!!!




今次用既係CANDELA GENTLELASE PRO
聽治療師講,將來會轉用晒呢部新機取代CANDELA GENTLELASE...
因為效果會更好,而且可縮短進行療程既時間,真係幾好喎!!




毛髮基本上已經無再生,我亦唔需要再用其他方法去脫腋下既毛...
以前常見既黑色點點改善O左好多,肌膚變得更平滑細緻..




秋冬天真係脫毛既最好時機,大約兩季時間就可以完全解決..
而家夏天著咩衫都咁放心..無尷尬既情況出現,亦減少流汗造成既細菌異味..
最重要當然係方便啦^^


想免費體驗及重溫上一次療程,可按此瀏覽及登記:

http://medi-antiaging.com.hk/shepromotes/sandra.html


P.S. 最近香港抗衰老醫學中心搞O左個【夢賞新肌】見證我的光無暇GAME..
只要6月30日前寫出想擁有光滑美肌及參加既原因,就有機會嬴取以下獎品:
包括全身激光脫毛及雙人來回關島機票連5日4夜酒店等,有興趣就快D參加啦...
http://www.facebook.com/hongkongmediaac/app_504959049568987


http://myage.com.hk/
http://www.medi-antiaging.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言