2013年5月2日星期四

暢便一身鬆@御藥堂解便通(雜果味)



大腸癌係香港常見既癌症,數據顯示同高動物性脂肪、高強白質和低纖既飲食習慣有關...
常見於大部份忙碌既香港人生活之中,再加上缺乏運動,不要說嚴重到會引致癌症..
其實便秘同宿便問題都好困擾,長期下去對健康同體型都有不良既影響..



要一時三刻改變飲食習慣唔係容易既事,所以今次就介紹一個小幫手..

御藥堂解便通(雜果味)/盒(9包)

含大量小麥纖維(非水溶性纖維),具有增加水份和糞便體積,促進腸道蠕動,使糞便更易於排出..
服用8小時後,即自然有便意,長時間服用更可助排便回復正常,消除口氣..
消解因宿便而引起的疲倦,及肚谷肚脹感..



一盒有9包(7包送2包)

腸道保健者: 每日1次,每次1包
偶爾便秘者: 每日1-2次,每次1-2包
較常便秘者: 每日2次,每次2包




綠色粉狀,以室溫水沖開(不要用過熱既水,以免破壞纖維)
攪拌後會見到有少量粒狀,唔需要擔心,可以照常飲用..



開好後數分鐘內要飲完,唔係就會見到有啫喱狀既凝固物O架啦..



味道酸酸甜甜,我覺得都幾好飲,算係易入口既保健飲品..
因為我本身無便秘問題,反而因為腸道敏感易有腹瀉,所以我只係一日飲1包..

飲用頭1-2日,已經覺得排便次數增加,習慣早上至少去1次,而家有時連下午、晚上都仲有得去..
而且唔係搞肚腹瀉,係正常便便狀態,去完真係成個人鬆晒O架!!!


萬寧獨家發售http://www.facebook.com/rmdetox
http://www.royalmedic.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言