2012年8月17日星期五

推介敏感肌美白護理@RX BEAUTY科研美白活化療程

 
一向好注重面部肌膚護理,日子有功下,終算KEEP得不錯..
早前到專櫃進行SKIN TEST,都有4D既成績,咁差1D係咩呢??就係斑點問題啦!!!
近年開始面頰位浮現出不少既啡斑,相信係以前年青時無做好防曬而成..
偏偏我又係敏感肌,唔係所有美白去斑產品都可以用,所以最後選擇到專業護理既美容院進行療程..


今次去既係位於尖沙咀既RX MEDICAL SPA

裝潢帶有宮廷典雅風格,而所有房間都需要經櫃檯側門而入,以保證私隱度..


房間乾淨整潔,而且頗為寬敞..


所有療程都係用上集團獨家代理既瑞士DOCTOR COLLECTION PLUS..
1) 卸妝、清潔

2) PEELING
敷上數分鐘後,加水進行輕柔磨砂.
美容師好細心,幫我避開易敏感既面頰位置..
3) 修眉、針清因為鼻周微絲血管多,所以我一向都唔做針清..
4) 美白導入搽上美白精華,用冷凍嫩膚儀進行導入,感覺涼涼地幾舒服..


5) 按摩導入後將餘下精華以人手按摩,我最鐘意呢PART!!!
6) MASK搽上打底後,敷上軟膜..
7) 眼、面霜最後搽上保養品就完成..

整個療程約75分鐘

老實講,只做一次要去晒所有斑係無可能既事,激光都要進行幾次先得啦..
不過斑點色素係淡O左,而且面頰肌膚乾燥問題都有明顯改善..
感覺水份同彈性增加,最重要係我完全無過敏不適..
相信大家都可以放心去試下..
http://www.rxbeauty.com.hk
http://www.facebook.com/rxbeautyandmedicalgroup

沒有留言 :

發佈留言