2012年8月21日星期二

初試日本、台灣大熱太空艙岩盤浴@神之湯殿

 
自小跟隨媽媽不易出汗既體質,就算做上劇烈運動,停下來不消5分鐘便會回復乾爽..
大汗既朋友都好羨慕我,因為咁樣就可以減少因流汗而引起既尷尬情況出現..
但其實我知道係身體血液循環不好既徵狀,排不出汗水,毒素自然會積聚..
加上平時OFFICE生活成日坐,久而久之就會產生各種痛症!!!



所以最近去神之湯殿試下日本、台灣大熱既太空艙岩盤浴..
具備溫泉、蒸汽浴、遠紅外線太空艙既優點,一次過可以有減重、美容、健康三大功效
我最希望既係可以改善血液循環同肩膊痛既問題!!!!


地方不算大,但裝潢整潔典雅..
設有4張太空艙岩盤浴、更衣室、化妝間、休息區等等..


初次到既客人,都要填一份個人資料,以便之後量度體重、體脂、代榭率一併紀錄..
之後就可以到櫃檯後面既更衣室..



卸妝、沖涼,再換上衣服,鎖好個人財物就可以開始啦..



太空艙下底層鋪滿溫熱既岩石,採用罕見既鐳礦石成份..
每使用40分鐘就等於跑步10公里既運動量..
放射出高濃度負離子及遠紅外線..
雖然凹凹凸凸,但瞓上去暖暖地幾舒服..


入去後只會露出個頭,所以無一般焗爽拿O個D會整到呼吸困難,AHHAH..
開始後會有15分鐘面、頭、肩、頸按摩,用上特製既如意棒..


可以FIT到不同穴位,而且同樣可釋放出大量負離子..
一向有肩膊痛既我,都比按摩師話我好硬好實,所以集中幫我按多幾下..



最後10分鐘,會戴上
美妍面具,個樣有D恐怖,HAHAH
不過當時就真係幾熱下,一黎已經焗O左有一段時間,二黎敷埋塊面..
我感覺到背脊同頸都有汗出,但我手腳都仲係爽身..


完成後既樣,頭髮亂晒,不過塊面真係紅粉緋緋,感覺好爽!!



相比同行既人,我真係唔算多汗,但已經比平時好好多啦...
焗完可以改善冷寒症狀,將皮脂線下既油脂及毒素溶解,再經汗水同毛孔排出
稱為【良質汗】,係唔會帶異味同清爽不黏膩既
..
因此我亦無需沖身,只要輕印就可以..



回到家中,我仍然有出汗既情況,真係平時好少有..

不過只做一次改善唔算好明顯,磅數、體脂都係差不多,但肌膚係乾淨平滑O左..
而我既新陳代榭率原來不錯,只係真的太重啦,測出身體年齡不輕囉!!

最重要係佢原來對健康有非常顯著療效...
所以唔止年青女性,其實上年紀有需要既都好適合使用..

現時試做價只要$168,可以同親友一齊試下^^
http://www.facebook.com/thehealingspa
http://www.thehealingspa.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言