2012年8月16日星期四

KMS CALIFORNIA。玩樂髮式。造型國度

 
香港女士普遍都喜歡留著一頭清湯掛面既長直髮..
貪其易於打理,不過每日都係咁既造型出現,其實都幾悶...
近年多得日本SET頭文化盛行,唔少人家中都有捲髮器/直髮夾..
配上合適既產品,就可以輕易造出不同變化,仲可以解決頭髮上既各種問題添!!



今次要介紹既就係重裝上陣既美國塑髮專家品牌KMS CALIFORNIA..



單是造型產品就已經有咁多,唔好計佢仲有不同系列既頭髮洗護用品添!!



活動未開始前,我亦都比髮型師幫我搞搞個頭:P
天氣太熱出汗,加上有齊留海,即時噴幾下MAKEOVER SPRAY,話咁快就爽晒..
而我一向有使用捲髮棒同直髮夾既習慣,髮型師亦建議我可以用HOT FLEX SPARY..
只要洗髮後噴完,吹乾就可以照常用造型器,抗熱而且髮型亦可以KEEP得好D..



品牌主張【REAL LIVES.REAL PEOPLE.YOUR STYLE】造就自我風格,
KMS CLALIFORNIA 8個系列既產品,自由配搭使用,造出你最喜愛既髮型..
而產品重新包裝用上不同顏色分別,鮮艷得黎亦好一目了然!!



現場分別由兩位髮型師用上不同產品作造型示範..
MODEL本身髮量多又厚身,噴上QUICK BLOW DRY吹頭,幾分鐘就乾透..
再搽上HOT FLEX SPRAY/CREME,配合捲髮棒使用,毛燥感即時減少..
最後用髮夾固定髮髻,再噴上DRY XTREME SPARY定型..



MODEL樣子甜美,完成後可愛又斯文..

第二個示範既係短髮造型..
其間用上多款產品,噴完又吹,再搽再吹,因為太多野,印象最深刻只有枝STYLE BOOST..
倒立90度噴出,會有爆裂聲,好得意,佢亦都有抗熱同3倍定型時間..



MODEL樣子COOL COOL地,配合貼頭短髮型格十足..



若果放工有場合要去,亦都可以用上DRY TOUCH-UP/MAKEOVER SPRAY快速轉換造型..
示範既係去CLUB時SET既頭,比之前甜美LOOK變得WILD一點..



品牌大方送上不同系列產品,我亦都已經試用O左一部份..
留待下篇再同大家分享^^

想知道更多產品資料同銷售點可參考:
http://www.kmscalifornia.com/zh-HK/default.aspxhttp://www.facebook.com/KMSCaliforniaHK

沒有留言 :

發佈留言