2012年8月20日星期一

一滴青春力量。一顆高科技珍珠@LANCOME GENIFIQUE YEUX LIGHT-PERAL

 
LANCOME自從推出GENIFIQUE嫩肌活膚精華露後,不單止改變現今既護膚標準概念..
亦因為成功創造出突破性先進配方而廣受好評,更得到100項國際殊榮添!!
不過團隊並不滿足於此,仍繼續研發GENIFIQUE系列..



為O左徹底解決眼周肌膚各種問題,今年LANCOME就研發出眼部專用既..
GENIFIQUE YEUX LIGHT-PEARL
$520/30ML

含有專利雙重活性成份,令肌膚回復青春..
加入咖啡因、七葉素和綠球藻萃取物,針對改善浮腫、黑眼團和暗沉等眼周肌問題..
特別設計的突破性不鏽鋼珍珠型塗棒【LIGHT-PERAL】,可作50度旋轉..
配合使用,有效促進肌膚放鬆和充電,特製尺寸,能觸及各微細部位..



精華素為水質GEL狀,延伸力非常好..
迅速被皮膚吸收,感覺清爽..



珍珠型鋼頭接觸皮膚會感覺涼涼的,幾舒服..
簡單的可於眼周打圈按摩,但想針對不同問題,可參照下列各種方法:



左上: 每天360度按摩,在眼睛上下方各自來回按摩
左下: 針對細紋及疲勞,將棒頭按住皺紋一端,沿皺紋來回輕輕撫平
右上: 針對黑眼圈和浮腫,在眼底進行細密打圈,由內側眼角按至眼尾
右下: 放鬆眼周肌膚及回復活力,將棒頭按摩穴位



以棒頭塗抹精華及按摩後,改由雙手再輕輕按至完全吸收..
最後可以搽上自己用開既眼霜即可..

每天早晚用上整整兩星期,雖然唔係次次都咁有心機慢慢按摩:P
不過本身鋼珠棒頭可轉動既設計,塗抹時已經有輕微按摩/冰涼作用,感覺舒服..
可繼續使用本身既眼部護理產品,只要搽上當打底之用,實在係好方便!!!

使用時間唔算長,雖然眼圈改善不大(因為我成日都唔夠瞓>_<)
但緊緻去浮腫方面真的頗不錯,眼周乾燥感、細紋都有減少..
最特別之處係佢有均勻眼白既功效,睇下相用後真係白O左D喎!!

即日起於各大專門店/專櫃有售http://www.lancome.com.hk
http://www.facebook.com/lancomehk



沒有留言 :

發佈留言