2009年3月31日星期二

網上購物:MINERAL HUNDRED礦物粉底

購自日本既MINERAL HUNDRED礦物粉底,O係一個我睇開既BLOG度買既,連掃約5,800YEN,計番港紙就約$470-480咁上下啦...
其實我想試MINERAL FDT好耐,上網都見好多人O係外國訂EVERYDAY MINERALS同BARE MINERALS番黎用,但似乎揀色係一個大難提,我都訂過EVERYDAY既SAMPLE KITS,遲D再分享...

因為個BLOG主係住O係日本,佢之前好多年都爛面,唔係講笑,你可以去睇睇...
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!8y3NQz2LERCDPFbJBqHl/article?mid=34865
佢而家D皮膚已經好番好多啦,不過醫生都建議佢,如果真係要化妝,最好用MINERAL MAKE UP,呢隻就係佢用開既,好似專係FOR ASIAN用既,所以顏色真係會MATCH好多,外國既就真係好平又多色揀,可惜冇一隻係O岩,一定要溝色用,咁我不如買隻自己O岩用既,貴少少都好呀...
由訂到收到貨2個WEEKS都唔使,個BLOG主真係超快手,盒粉冇我地平時用既碎粉咁大盒,不過因為佢本物已經係粉底,用量亦都當然會少好多啦,至於個掃真係超正....好SOFT好SMOOTH,用MINERAL MAKE UP,一定要買番個專用掃,事關同平時用既掃係唔同O架,D毛係實好多,唔係佢抓唔到D粉上面...

已經用O左有大半個月,初初唔太識用,會上我唔均勻,而且已經有心得,用MINERAL FDT,一定要個底搽到有咁薄得咁薄,唔好以為塊面搽多D到時上粉咪可以"痴"多D粉囉,咁樣就錯啦,因為會上到一撻撻"KICK"住D粉O架,同埋我用個掃完粉之後,都會係手背掃一掃,等D粉可以好均勻分佈O係個掃上面,咁搽出黎會薄好多...
平時既MAKE UP程序,我會搽BASE/防晒-->CONCEALER-->MINERAL FDT,就FINISH O架啦,不過有時我會再印少少LOOSE POWDER...

沒有留言 :

發佈留言