2009年3月31日星期二

FREE GIFT: RoC ANTI-OXIDANT BIO-MOISTURIZING CREAM SPF15

RoC HYDRA+ BIO ACTIVE ANTI-OXIDANT BIO-MOISTURIZING CREAM SPF15--FOR NORMAL SKIN
之前上網抽中既FREE GIFT......原價好似要$200枝,有40ML,佢有兩款,一隻係FOR DRY SKIN,另一隻係FOR NORMAL SKIN(中性至混合性),我拎既係NORMAL SKIN..

不過我去拎野O個度既BA姐姐真係HARD SELL到暈,明知我係黎拎野ONLY,都係咁SELL我買佢枝RETINOL-A ESSENCE,如果唔係比佢HOLD住O左枝GIFT O係手,我都費事聽佢講廢話.....好在後黎有朋友CALL我,即刻同佢講趕時間要走先撇到...
好...講番枝CREAM先,佢最大既優點我覺得係連眼都可以搽埋,雖知好多防晒PDTS都唔搽得眼,要專登買枝FOR EYES既防晒又唔平兼冇咩GD CHOICES,呢個全面連眼搽,方便又唔貴,而且CREAM FORM都幾易推同快吸收,呢排天氣濕濕地,我每日只係搽完佢就直接上粉啦,都OK喎...$200買得過...

沒有留言 :

發佈留言