2009年3月31日星期二

FREE GIFT:SKINFOOD ALOE SUN BB CREAM SPF20+(用後感UPDATED)


呢枝BB CREAM係親戚比既,本身佢買O左好多又用唔晒,於是比O左呢枝同另一枝GINKO我同家姐,因為呢枝比較爽身,於是我要O左,我試搽上面,佢都幾水喎,一吱出黎係比較深色,不過推開又唔會,大家睇下...

推勻O左之後就完全MATCH膚色啦..

搽上面都好MATCH好水,同我另一枝MISSHA BB CREAM完全唔同,MISSHA COVERAGE幾高下,而且用O左面色係會白淨D,亦都較潤,呢枝係唔會點改變膚色既,有透薄既感覺,但COVERAGE就會低少少,幾O岩夏天OR而家天氣濕既時候用..

**************************************************************************之前一直要用埋枝MISSHA,所以SKINFOOD其實冇試過搽上面出街,今日開始因為用晒MISSHA啦,所以SKINFOOD終於可以搽LU....
試上手冇為意,原來佢搽上面推開,係有少少MATTE既效果O架,同MISSHA好唔同,MISSHA搽完係白D同有光澤,所以一定要再加層LOOSE POWDER,SKINFOOD搽完係自然同MATTE,如果唔上碎粉都唔會好令...
冬天我諗SKINFOOD就唔係好O岩用啦,可能會乾少少....

沒有留言 :

發佈留言