2009年3月31日星期二

貴娜美顏水

英國貴娜美顏水,一般藥房都有得賣,但價格好浮動下,$8-15都有...

佢個樣真係一D都唔起眼,係之前BEAUTY & FASHION有講過,之前網上有人去買完黎試,話可以去到暗粒,於是好多人都有買..
我見咁鬼平,咪唔執輸又去買枝囉,佢上層係水狀,下層有D粉紅色既粉狀物體,每次用之前都要搖勻佢先得,味道有D似爽身粉,都OK O架,好多人用佢當TONER用,不過我覺得人佢有層粉O係面,而且我係敏感性皮膚,全面用得唔係太受得,所以一般我都係當佢暗瘡消炎水咁用,只會O係有瘡既位,用佢倒滿塊CUT好既COTTON PAD,再敷O係瘡上面約10MINS到,之後我會用TONER抹走佢,敷既時候涼涼地幾舒服,但一定唔好貪心敷耐呀,我就係試過"瀨"O左野,紅晒呀....
ANYWAY,而家我屋企一定有枝傍身既,因為我好多暗瘡膏都用唔到,會過敏,所以我一有瘡就敷佢,SO FAR都幾WORK,尤其係對D冇濃既大瘡,但佢用完會有D乾,所以保濕就要做番好D啦...

沒有留言 :

發佈留言