2020年1月6日星期一

清貨行動: ACTION 87


剛O係韓國返黎,今次唔係買O左好多野,主要買係衫同飾物..
冬天又係清產品既好時間,因為乾燥樣樣都用得快O左..
要O係下次旅行前努力D先,我仲想去入貨!!


--MISE EN SCENE
有去韓國或留意韓國品牌的人,應該都會見過..
佢最出名就係橙黃色呢枝髮尾油,其餘仲有洗髮護髮造型產品...
亦有出不同系列好似限定玫瑰花味咁..

髮尾油同枝3分鐘髮膜係我近期必用平靚正之選..
自從我漂淺個頭之後,頭髮好易斷又乾旱,每次用完個HAIR MASK
都覺得頭髮順滑晒,吹乾頭髮前再用十泵HAIR OIL..
點知都唔會散.就算金髮都好貼服,大推!!


--BICELLE
長期傍身既保濕B5 GEL,非常好用又溫和..
咩皮膚性質同狀態下都可以用..

--MENTHOLATUM
滋潤度高的HAND CREAM,對爆拆皮膚特別有效..
放公司都用O左成年都先用,幾襟用..


--APIEU
好水潤既保濕粉底,幾薄貼..
不過遮瑕度有點不足,所以而家我都係用返CUSHION..

--DUO
超好用的卸妝BALM,一次過卸晒所有妝容..
方便又唔會乾..


--NIGHTINGALE
韓國開架買的CLEANSING PAD..
話說韓國都幾興用呢類產品,去角質又保濕..
重點是可以日日用,所以我每次去韓國都會買返幾樽..

--SOFINA
泡泡質地幾得意,我通常潔膚後即用..
皮膚狀況會穩定D..


--KIEHL'S
滋潤度高的面霜,幾O岩冬天用..
尤其我呢D中女膚質,覺得夜晚用完第2日早上好夠光澤..

--NIGHTINGALE
同上圖一個牌子但加入HONEY成份
真係有淡淡HONEY甜味,但功效我覺得差不多..

--NATURE REPUBLIC
之前去韓國大手入O左好多枝防曬
有ALOE VERA成份系到特別好用,爽身但防曬系數高..


--INFINITY 
四葉草草本抗痘低敏修復液,上面係水下面係粉..
每次用都要搖勻,用完可以收細暗瘡又唔會乾..
不過質地有時有水,好似塗到其他地方..

--SU:M
整系列都好好用,滋潤保濕度高又唔會笠..
用量唔使太多就足夠,只係價錢有點貴..

--SOFINA
美白系列一向都覺得好好用..
我用黎搽O係斑同印既地方,真係會淡D...


沒有留言 :

發佈留言