2014年2月18日星期二

徹底去除扁平疣。二氧化碳激光療程@百滙皮膚中心


 我知道肌膚有扁平疣*既問題,但自以為不太嚴重,加上害怕去除時會非常痛及留疤...
所以一直都沒有理會,但早前接受皮膚分析時,才發覺面上已有過百粒既疣..
原來問題已經到了不能再忽視下去既地步了!!!


百滙皮膚中心既陳醫生建議我要盡快處理,要不然很多療程也不能進行..
而且有機會愈來愈多,甚至擴散到頸、心口、 手等地方,真係諗起都覺得恐怖..
所以下定決心於年三十去進行這個二氧化碳激光療程,之後假期就可以有時間休息...


療程前1-2星期不能曝曬,接受果酸、激光、彩光及射頻治療..
3天前停止使用含有HYDROQUINONE及維他命A酸產品..

經確定可以進行療程及簽妥同意書後..
首先入房卸妝及徹底清潔面部肌膚..


由陳醫生檢查扁平疣既位置及指示需要塗搽麻醉藥既地方..
因為面上既疣太多,所以基本上全面連眼皮都要搽,再蓋上保鮮紙令藥力滲透得更快..
待半小時後抹去藥膏就可以開始啦..


二氧化碳激光儀器及除煙機..
因為過程會有煙出現,護士需要同時吸走..

二氧化碳激光: 波長10600nm,能精確把疣的組織除去..
特別適用於面部位置的疣,只需1-2次治療便可..


醫生先打一下,試試感覺如何,如果OK就會繼續進行..

面上有這麼多既疣,如果我說一點感覺也沒有一定是不可能..
但以我咁怕痛既人來說,痛楚是比預期中少,亦絕對是可以接受的..
基本上只有近顴骨及疣範圍較大感覺才比較大..


過程都頗快,需要逐位去除,估計只用了約二十分鐘..
完成後肌膚比較紅,傷口有少許腫起,塗上防上發炎既藥膏就走得啦..


當日回到家中,肌膚已經冇咁紅..


療程後頭2日只可以用清水潔面及早晚塗上藥膏..
要小心傷口發炎,沖涼及潔面後要完全印乾水份..

一星期內避免使用成份刺激既產品,如磨砂、果酸、美白、含有HYDROQUINONE、
維他命C及A酸產品,兩星期內避免接受果酸、激光、彩光及射頻療程..


療程兩天後,傷口已經開始結焦,沒有了泛紅問題..
可以用回自己既護膚品,但要以溫和為主,外出需要塗抹防曬...


療程十天後,焦已經完全甩掉了,只有印..
這時我開始使用一些美白及去印產品..


療程十六天後,除了仍有些少印外,身邊朋友及家人都覺得我膚質變好了..
肌膚很白滑,而且塗抹產品都更加吸收..


四至八星期後需要覆診,我已經預約了三月頭再去..
到時或者要進行多次療程,但我已經不再害怕了,期望肌膚可以愈來愈靚^^








*扁平疣: 是其中一種最為常見的疣,這類過濾性病毒非常普遍,大量存在於四周環境中..
當皮膚表面有傷口,加上免疫系統較弱或本身體質較差,便會受此微生病毒感染..

3 則留言 :

  1. 你好,我也有疣的困擾,看了你的文章心郁郁想去做laser,想問你做左幾錢?同埋做左到宜家(大約三個月)有沒有清晒未,有無特別的情況?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 實際價錢我不便公開講(BLOGSPOT係冇PRIVATE SETTING),但我有過百粒疣,一定係過萬O架啦,不過佢HSBC CARD有得分期,同埋如果你有買醫保,去疣係有得CLAIM..

      做O左2次,已經清晒啦,皮膚好好多,搽野都吸收O左..
      當然你做完頭幾日要小心傷口啦,唔好有水,因為會有機會發炎,之後好番我就用美白野去印,SO FAR到而家我咁多粒疣,D印都已經幾乎冇晒LU..

      你有興趣可以打去百匯做CONSULTATION,只要預約時同佢地講係BLOGGER SANDRA介紹,會FREE CONSULTATION FEE^^

      刪除
  2. 你好,我都有疣的問題,睇完你的文章心郁郁想去做laser,想問你幾錢?同埋清得晒嗎?呢幾個月皮膚有無特別情況?謝謝你!

    回覆刪除