2011年2月14日星期一

體驗ULTIMA II 極緻魚子基因美容療程

早前出席ULTIMA II CAVIAR WORKSHOP,得到一次免費去SOGO CLUB ULTIMA II BEAUTY CENTRE做極緻魚子基因美容療程既機會,平時我好少出去做FACIAL,試做都好少,不過佢既CAVIAR LINE實在太吸引,所以星期日去O左試..


因為唔比影相,所以我借O左SOGO CLUB網站既相一用..

(PHOTO BY SOGO CLUB)


佢有幾間房,可以做唔同既TREATMENT..

(PHOTO BY SOGO CLUB)

今次做既療程太約45MINS..

1. CLEANSING

2. SCRUB

3. CLEANSING MASK

4. MASSAGE (EYE & FACE)

5. MASK

產品主要使用CAVIAR LINE同美白LINE,CLEANSING, SCRUB, CLEANSING MASK都係用美白LINE,而SCRUB同CLEANSING MASK都好溫和,完全冇刺痛感..

MASSAGE係我最鐘意既部份,首先係用上大量CAVIAR ESSENCE按面,美容師手勢好好,力度適中而且按O左都幾耐下,所以D ESSENCE係加完又加O架:之後就到按眼啦,用上都係大量不過係CAVIAR EYE ESSENCE,按得我好舒服,就快瞓著..

最後係敷上CAVIAR MASK,其實係用CAVIAR ESSENCE + CREAM同CAVIAR EYE  ESSENCE + EYE CREAM分別用1比1既比例,溝成EYE MASK同FACE MASK敷面,如果你屋企本身都有CAVIAR呢4樣產品,可以自己DIY敷都得O架,好方便..

最後搽上CAVIAR產品就完成啦...


做完個TREATMENT,我覺得最明顯係皮膚有光澤O左,而且對眼消晒腫,FIRM O左又冇咁暗沉呀,過程亦都好舒服,美容師亦都一D都冇HARD SELL,非常好..

唯一要改善既係房間既隔音比較差,我成日聽到隔離房既對話,不過有可能SOGO CLUB既地方唔太大啦..

ULTIMA II 情人節限定美肌彩妝優惠  低至六折

推廣期: 201121 214   

地點: 銅鑼灣崇光百貨ULTIMA II美容專櫃

ULTIMA II特別於情人節,推出2款情人節限定優惠,當中包括HYDRA BOTANIC活水保濕修護套裝及FULL MOISTURE豐盈水分唇膏,同時照顧面部肌膚及櫻唇的需要,讓您向情人送上最窩心的祝福....

沒有留言 :

發佈留言