2011年2月21日星期一

BELLA BLOGGER'S GATHERING

我對BELLA科學美肌中心既印象,最深刻係脫毛服務,因為佢係香港首間引入激光永久脫毛技術既皮膚護理中心;不過近年都開始留意到,佢陸續推出好多不同既皮膚護理TREAMENT,前幾日仲有幸受邀到位於銅鑼灣新開既唯美概念店,出席為BLOGGERS而設既GATHERING...


位於信和中心既BELLA SKIN REJUVENATION CENTRE..


小小既地方,BLOGGERS同STAFF都唔算多,所以大家都可以好CLOSE咁傾下計食下野,大會有提供花茶,MACAROON,CUPCAKES,TEA TIME時間食真係O岩晒,當然仲擺滿BELLA新出LIFTER護膚產品啦..


開始由美容師簡單介紹BELLA科學美肌中心,尤其係今次呢間擁有無敵海景既新店添,另外仲有講解配合LIFTER產品而推出既ELASTIN LIFTING TREATMENT;COLLAGEN同ELASTIN對皮膚既重要性,原來人到O左一定年紀之後,ELASTIN會停止生產,所以需要外在既補給,令皮膚保持年輕彈性..


之後仲有試齊LIFTER 7大產品添,佢地都係潤而不膩,其中1枝含高ELASTIN成份既精華最為清爽,水狀質地因為份子細,所以一抹幾乎被皮膚吸收晒;BELLA總監仲親身示範點樣搽枝精華連同拉提手法,令塊面可以更FIRM...


其實O係我地進行GATHERING既時間,呢位笑容甜美既MODEL已經入O左房開始做ELASTIN LIFTING TREATMENT啦,MODEL本身應該都幾年輕,不過皮膚睇得出好疲憊,尤其雙眼,有黑眼圈又有眼紋,而且佢一邊面仲特別腫D添...

做完一邊面既TREATMENT,真係完全唔同晒,你地知唔知係邊一面做O左呢???冇錯,就係相中既左邊面啦,好明顯係FIRM好多,而且去O左水腫,半邊面係提拉晒,隻眼係有神好多呀..


因為MODEL已經做O左左邊面,所以現場既簡單示範做右邊面啦,美容師用儀器配合LIFTER精華做導入,而且仲有拉提手法,可以幫助去水腫O架,除O左面仲按埋雙眼,可以令眼周肌膚更加緊緻,完成後只要搽上LIFTER眼霜同面霜就OK啦..


估唔到個GATHERING仲有神秘嘉賓,佢就係TVB藝員馬國明先生啦,真人見到佢皮膚真係好光滑,除O左有分享美容心得之外,佢仲有答大家現場既提問O架!!臨走前仲有抽獎,由"恨"O左同馬國明先生合照好耐既QQ中O左,HAHAH...


活動尾聲我仲食O左個好靚既花花CUPCAKE添,其實我地每人都會得到一次試做ELASTIN LIFTING TREATMENT既機會,另外仲可以任揀1枝LIFTER產品添,不過大家都十五十六唔知揀咩好,所以個個都問BELLA總監,我都唔例外,得到既答案係: "你皮膚都幾年青,可以揀個DAY MOISTURIZER,配會按摩可以改善面型",佢仲有教我點按添,所以我會乖乖返去跟住按O架啦,希望塊面可以再FIRM D....

沒有留言 :

發佈留言