2013年9月13日星期五

向白淨無瑕肌出發: 我的C6美白嫩膚激光療程@必瘦站 (PART 5)


最近到美容院做FACIAL,閒談間說出我正在進行C6美白嫩膚激光療程...
美容帥都認為我無咩斑,其實唔需要做,令我暗地裡不禁沾沾自喜...
證明今次療程好成功,斑點已經慢慢地少了好多...


不過最近皮膚不太聽話,常常冒出一些又紅又腫既大瘡...
進行第五次C6美白嫩膚激光療程時,下巴就有一粒 >_<

首先卸妝、用潔面乳徹底清潔肌膚..
戴上眼罩就可以開始啦..


先全面進行一次,有效均勻膚色,亦可令肌膚更嫩滑...


再集中於斑點、痘疤、毛孔粗大地方打一次..
幸好治療師細心地避開我粒大瘡,唔係一定會痛死..


完成後膚色真的愈來愈白..
相對上頸既顏色變深了,我要努力塗美白產品平衡番先...


斑點有些打散了,有些變淡了,真的愈來愈不明顯,很開心^^
P.S. 眉角那個紅色是小痘來,不是損了,放心:P



沒有留言 :

發佈留言