2013年9月5日星期四

我的箍牙妹日記(一): 準備篇(牙齒檢查及洗牙)


很多人怕睇醫生,但更怕睇牙醫...
一入到房聽到工具開啟既聲音,心跳就不自覺會愈來愈快..
原來數數手指,我都已經好幾年無睇LU..


不過牙石、牙漬問題始終都要解決..
所以早前終於的起心肝去朋友介紹既牙科診所...


位於中環夠方便,離家車程只要10分鐘咋..


洗牙師話我太耐冇洗過牙,問題都幾多..
整個過程唔算痛,但有D地方感覺比較大,亦有點酸軟..
最後搽上一層保護膜吹乾就OK啦...


牙漬、牙石洗得乾乾淨淨...
不過就見到整副牙齒唔太整齊同牙縫更明顯..
牙醫叫我考慮下箍牙,話而家有隻透明可除既INVISALIGN..
拎O左CATALOG返屋企睇睇再考慮...

P.S. 照完X-RAY原來我有兩隻蛀牙,下次要去補埋先







沒有留言 :

發佈留言