2012年6月8日星期五

甜睡、美肌、瘦身一TAKE過@ANKANG膠原舒眠美肌飲(下)

 
最近真係辛苦不知時日過,做野做到無停手,話咁快就O左兩個星期啦..
兩盒ANKANG膠原舒眠美肌飲已經比我KO晒,乖乖咁飲足12日,係時候分享下飲成點!!!!



ANKANG膠原舒眠美肌飲


$330 (優惠價$298)/1盒6瓶(50ML@)


主要成份:
--低分子膠原蛋白12000MG
--玄米萃取
--維他命C

功效:
--增強肌膚彈性,抗衰老、抗氧化,修護皮膚細胞
--恢復皮膚光澤白滑
--有助美白,預防黑色素形成
--提高睡眠質素
--有助加速體內脂肪燃燒
--增加新陳代謝率,達到瘦身效果



建議每晚睡前一小時飲用..
可以直接飲用或者加水/果汁飲,但避免加入熱飲中..
個人比較鐘意加水飲,因為就咁飲會濃郁一點..
味道有D似梅汁,酸酸甜甜,但又帶有少許荔枝香味..



飲用後我發覺真係好快有睡意,雖然平時我無失眠問題,但飲O左係真係要即刻上床瞓O個隻..
而且好多時都係一覺瞓到天光,中間無發夢亦都無醒過,瞓得好腍呀!!
皮膚方面因為早O左瞓既關係,粒粒係少O左又平滑O左..
因為最近我有刻意控制飲食,配合埋美肌飲,腰腹真係減O左唔少..
朋友見我都話個人無咁腫呀!!黎緊我要繼續努力^^


http://www.ankang.com.hk

沒有留言 :

發佈留言