2012年6月22日星期五

甜美韓風妝容@SOFINA AUBE COUTURE 2012

 
有別於以往只塗睫毛液+眼線既單調眼妝,近年我亦開始愛上用眼影..
常常聽人講眼影好難搽得靚,顏色配搭同使用位置都係一個大學問..
不過自從用過SOFINA AUBE眼影組合,就發覺原來複雜都可以變簡單!!!!!



最近新出4色既DESIGNING IMPRESSION EYES,顏色真係美到不得了!!
加埋新出12色既DESIGNING EXCELLENT STAY ROUGE,配合使用就可以輕易造出夏日妝容..



O係4個新色爭扎O左好耐,最後都係揀O左#563金色系..
盒內尤如眼睛既設計,用O係咩位都一目了然..
工具亦都好足夠,新手使用都無難度!!



打底用淺金色非常多閃粉,令雙眼明亮一點..
實金色顯色度頗高,我會搽於整個雙眼皮位置..



之後2個係較深既墨綠色,用既範圍大小會決定眼妝既濃淡程度..
淺一點既墨綠色會用於雙眼皮後半部,與實金色暈染開..
深墨綠色只畫上一條幼幼既眼線,再於下眼線位搽上淡金色就完成啦!!



唇妝我一向鐘意帶點SHEER又要有好氣色..
今次揀既OR823完全符合晒我既要求..
淡橙紅色搽上咀有D似LIPGLOSS,.非常透亮又滋潤,顏色又靚..



加上淡淡胭脂同睫毛就完成啦.



最近好HOT印花絲巾圖案.我亦買O左個頭箍黎襯下個新剪短頭髮..



用電髮棒捲出蓬鬆感,配上淺金色LACE上市,即時甜美感上升..
朋友睇過造型話好似韓妹(HAHA..應該無咁好似地既韓妹!!)
用黎上班、約會、朋友聚會都好O岩^^


6月22日FACES率先發售
6月29日全線公開發售

沒有留言 :

發佈留言